اجرای استراتژی سه گانه موجب رونق بخشی به نمایشگاه ها می گردد

به گزارش هوای اصفهان، تهران (پانا) - مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب استراتژی های سه گانه را عامل رونق بخشی به نمایشگاه شهر آفتاب خاطرنشان کرد.

اجرای استراتژی سه گانه موجب رونق بخشی به نمایشگاه ها می گردد

به گزارش روابط عمومی شهر آفتاب، نشست آنالیز شرایط مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب با حضور ابوالفضل فلاح سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری و محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب، معاونین و مدیران این مجموعه برگزار گردید.

در ابتدای این نشست محمد رئوف قادری، مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب با ارائه گزارش عملکرد 5 ساله نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، به چگونگی کم و کیف برگزاری نمایشگاه ها در شهرآفتاب پرداخته، چالش ها و راهکارهای پیش روی این مجموعه در جهت رونق آن را هم مورد آنالیز قرار داد.

وی در ادامه ضمن اشاره به استراتژی های سه گانه این مجموعه، توضیح داد: انتقال نمایشگاه های پرمخاطب از تهران به شهرآفتاب، تبدیل شهرآفتاب به شهر نمایشگاهی و ایجاد منطقه آزاد مالی سه استراتژی هستند که قلب تپنده مجموعه محسوب می گردد و تنها راه رونق بخشی به نمایشگاه شهرآفتاب، اجرایی کردن این سه استراتژی است.

در ادامه این نشست معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ضمن استقبال از استراتژی های مشخص شده برای شهرآفتاب گفت: برای تبدیل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به قطب منطقه ای نمایشگاه ها برنامه مفصلی داریم و با تمام قوا در جهت اجرایی شدن این برنامه ها پیش خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اجرای استراتژی سه گانه موجب رونق بخشی به نمایشگاه ها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای استراتژی سه گانه موجب رونق بخشی به نمایشگاه ها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید