جزئیات بدهی عجیب استقلال؛ 6 میلیارد

به گزارش هوای اصفهان، باشگاه استقلال با بدهی جدیدی روبه رو شده که مبلغ آن تا لحظه نوشتن این خبر 888 هزار درهم امارات است، اما تا لحظه ای که شما خبر را می خوانید هزار درهم دیگر هم به آن اضافه می گردد!

جزئیات بدهی عجیب استقلال؛ 6 میلیارد

به گزارش گروه ورزشی هوای اصفهان، احمد سعادتمند در زمان مدیریتش در استقلال از شخصی به نام احمدی برای باشگاه 580 هزار درهم امارات پول قرض گرفته و حالا باشگاه بابت هر روز دیرکرد پرداخت این پول، باید هزار درهم جریمه بدهد.

بر اساس این خبر، سعادتمند در تاریخ دهم اردیبهشت ماه 99 این قرض را دریافت نموده و یکی از کارمندهای باشگاه در ازای این قرض، چکی به ارزش 2.8 میلیارد تومان نزد قرض دهنده گرو گذاشته است.

احمد سعادتمند و مهدی نوروزی، معاون مالی باشگاه نیز با دو امضا این چک را پشت نویسی نموده و ضمانت داده اند این پول تا 11خردادماه به احمدی برگردانده گردد.

در قرار و مدار طرفین آمده است که اگر باشگاه استقلال به هر دلیلی پیروز به بازپرداخت پول نگردد، باید بابت هر روز دیرکرد، هزار درهم پرداخت کند. بنابراین بدهی استقلال به این طلبکار از بهار سال گذشته تا روز دوشنبه 16فروردین به 888 هزار درهم (بیش از 6 میلیارد تومان) رسیده و هر روز حدود 7 میلیون تومان به آن افزوده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات بدهی عجیب استقلال؛ 6 میلیارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بدهی عجیب استقلال؛ 6 میلیارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید