معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ونکوور

به گزارش هوای اصفهان، ایسکانیوز/ این خبر به جهت معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ونکوور برای شما نگارش شده است.

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ونکوور

استنلی پارک ونکوور

استنلی پارک ونکوور با وسعت 405 هکتار یکی از مهمترین جاذبه های توریستی کشور کاناداست. این پارک در قسمت غربی شهر ونکوور واقع شده و در کنار اقیانوس قرار گرفته است. استنلی پارک پوشیده از درختان بلند سدر قرمز و صنوبر است. در داخل این پارک راستاهای ویژه ای برای دوچرخه سواری، دو و پیاده روی در نظر گرفته شده است. بعلاوه آکواریوم ونکوور، برکه بیور و باغ گل سرخ از دیگر قسمتهای این پارک وسیع در شهر ونکوور می باشند. این پارک سالانه میزبان بیش از 8 میلیون توریست از سراسر جهان است. در این پارک قسمتهای ویژه ای برای سرگرمی بچه ها از جمله پارک ابی، استخر و ترن در نظر گرفته شده است. شما بعلاوه می توانید از مجموعه رستورانهای واقع در این مجوعه لذت ببرید.

برای تماشا منظره ها بسیار زیبای این پارک میتوانید از سواری با وسایل نقلیه منحصر بفردی مانند درشکه یا وسایل نقلیه ویژه توریستان بهره ببرید. راستا ساحلی این پارک که در حاشیه اقیانوس قرار گرفته است در بعضی قسمتها برای شنا مناسب است. این پارک به عنوان یکی از برترین مراکز سرگرمیی شهری در آمریکای شمالی همیشه مورد توجه بود.

گاس تاون؛ قدیمی ترین محله ونکوور

گاس تاون (Gastown) از مکان های تاریخی ملی است که در ونکوور، استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. این محله یک مرکز شهری پرجنب و جوش و سرشار از جذابیت است و از زندگی شبانه و مراکز خرید پر رونقی برخوردار است. بسیاری از معتبرترین رستوران های ونکوور در این محله قدیمی واقع شده اند. این محله در گوشه شمال شرقی ونکوور قرار گرفته است. قدیمی ترین محله ونکوور، گاس تاون نام خود را وامدار گسی، Jack Deighton، کاپیتان کشتی بخار است. وی اولین رستوران را در سال 1867 در این محله افتتاح کرد.

این محله قدیمی قرارگاه بندر و کارخانه چوب بری و الوارسازی Hastings Mill و بعلاوه نقطه سرانجام خط آهن Canadian Pacific بوده است. این عناصر گاس تاون را به مرکزی صنعتی با زندگی شبانه پرجنب و جوش تبدیل کرد. در سال 2014 این محله به عنوان چهارمین محله شیک در جهان برگزیده شد. از جاذبه های آن میتوان به ساعت بخار محله گاس تاون اشاره کرد.

جزیره گرنویل

جزیره گرنویل از جاذبه های توریستی محبوب بین المللی ونکوور و یکی از پایه های اصلی این شهر در زمینه هنر و فرهنگ بشمار می رود. این جزیره در False Creek واقع شده و دارای منظره به داون تاون می باشد. حدود 300 کسب و کار متنوع از قبیل مغازه ها، رستوران ها، تئاترها و بعلاوه بازار عمومی جزیره گرنویل که بازدیدنمایندکان می توانند سوغات محلی از آن خریداری نمایند، در این جزیره 37 هکتاری مشغول به فعالیت هستند. هر ساله فستیوال های مهمی از جمله فستیوال جاز ونکوور، فستیوال بین المللی نویسندگان ونکوور و فستیوال هنرهای کناره ای ونکوور در این جزیره برگزار می گردد.

منبع: همگردی

به "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید