مورد عجیب قرارداد دیاباته ، نگرانی بزرگ استقلال برای 8 بازیکن

به گزارش هوای اصفهان، قرارداد 8 بازیکن استقلال که اغلب آنها نفرات فیکس و کلیدی این تیم هستند در آخر فصل به خاتمه می رسید و باشگاه هنوز برای تمدید قرارداد این بازیکنان اقدام نکرده است.

مورد عجیب قرارداد دیاباته ، نگرانی بزرگ استقلال برای 8 بازیکن

به گزارش هوای اصفهان، قرارداد 8 بازیکن استقلال در آخر لیگ نوزدهم به خاتمه می رسد و آنها بازیکن آزاد محسوب می شوند.

شیخ دیاباته، نیکلاس بودوروف، روزبه چشمی، علی کریمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و داریوش شجاعیان بازیکنانی هستند که در خاتمه فصل می توانند استقلال را ترک نمایند.8 بازیکنی که بیشتر آنها از عناصر تاثیرگذار ترکیب استقلال هستند. در چند فصل گذشته معضل بازیکنان آزاد استقلال باعث شد تا بسیاری از این بازیکنان فرایند طولانی ای را برای به توافق رسیدن با باشگاه طی نمایند و همین موضوع باعث شد تا بعضی از انها هفته های ابتدایی فصل را از دست بدهند. موضوعی که میتواند در خاتمه این فصل هم به نگرانی بزرگ آنها تبدیل گردد.

شاید اصلی ترین نگرانی طرفداران استقلال قرارداد شیخ دیاباته باشد. مهاجم گلزن استقلال که فصل درخشانی را تا به اینجا سپری نموده است و این روزها برای ادامه درمان خود راهی فرانسه شده است. در شرایطی که طبق ادعای امیر حسین فتحی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال، قرارداد دیاباته 2 ساله تنظیم شده بود، اما اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه گفت که شیخ در خاتمه فصل قراردادش به خاتمه می رسد و باید با او قرارداد جدیدی بسته گردد! این موضوع یکی از اتفاق های عجیب در باشگاه استقلال است که البته نظیر آن به نوعی 2 فصل قبل برای مامه تیام هم که قرارداد یکساله و نیمه داشت تکرار شد.

بودوروف هم که هنوز میزان آمادگی و کیفیت فنی او تعیین نیست، قراردادش در خاتمه فصل تمام می گردد و باشگاه برای حفظ او باید قرارداد تازه ای منعقد کند.

روزبه چشمی و علی کریمی هم در ابتدای فصل قرادادشان برای یک فصل دیگر تمدید کردند و در خاتمه فصل بازیکن آزاد خواهند بود.

داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر هم در شرایطی که ابتدای فصل و در جابجایی زمستانی صحبت از تمایل و توافق برای تمدید شدن 2 تا سه ساله قرارداد آنها بود، همچنان تا خاتمه لیگ نوزدهم به باشگاه استقلال تعهد رسمی دارند.

جدایی ستاره هایی چون دیاباته، اسماعیلی، دانشگر و کریمی و دیگر نفرات استقلال را به دردسر خواهد انداخت. باید دید انتها اسکلت اصلی آبی ها حفظ می گردد یا مانند سال های اخیر جابجایی های زیاد و متعدد و تمدید های دیرهنگام و دقیقه نودی اجازه نمی دهد تا آبی پوشان آغاز خوبی در آغاز فصل داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مورد عجیب قرارداد دیاباته ، نگرانی بزرگ استقلال برای 8 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب قرارداد دیاباته ، نگرانی بزرگ استقلال برای 8 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید