پرسپولیس حق اشتباه ندارد، بازی با سپاهان فینال زودرس است

به گزارش هوای اصفهان، محمد نصرتی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی هایی مثل دیروز با کوچک ترین اشتباه فردی تغییر نتیجه می دهد. دروازه بان ذوب اشتباه کرد و باعث شد تیمش گل اول را دریافت کند. پس از آن هم کوشش کردند بازی را مساوی نمایند اما مدیریت پرسپولیس در زمین مسابقه باعث شد گل نخورند.

پرسپولیس حق اشتباه ندارد، بازی با سپاهان فینال زودرس است

مدافع پیشین پرسپولیس با اشاره به عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی اضافه کرد: تعداد پاس های اشتباه بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول زیاد بود. در ملاقاتهایی که حریف با تعداد زیادی در حال دفاع کردن و بعلاوه استفاده از تمام فضای میانه زمین است هر اشتباهی می تواند تبدیل به خطر جدی گردد. پرسپولیس با توجه به تغییراتی که در تابستان داشت، بازیکنان مهمی را از دست داد اما در حال پیدا کردن قواره با بازیکنان نو است.

وی درباره ملاقات چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در زمین بی طرف تاکید نمود: ابتدا باید بگویم زیبایی فوتبال به همین کُری خوانی ها است. قبول دارم شاید گاهی از حد و مقدار خارج گردد اما همه جهان در دوران شیوع کرونا متوجه شدند که روح فوتبال با هواداران و تماشاگرانش جاری است. باید کاری کنیم که آنها زودتر به استادیوم بیایند نه اینکه با احکام انضباطی به این شکل آن ها را دور کنیم.

نصرتی یادآور شد: پرسپولیس در بازی با ذوب آهن ایرادهای جزئی داشت که خوشبختانه باعث نشد امتیاز از دست بدهد. این سه امتیاز روحیه بازیکنان را برای ملاقات با سپاهان هم افزایش داد. بازی با سپاهان یکی از همان فینال های زود هنگام لیگ برتر است که کوچک ترین اشتباه می تواند تأثیر گذار باشد.

مدافع پیشین تیم ملی ایران درباره خطر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعاً نمی دانم چه باید گفت که از درد این اتفاق احتمالی کم کند. سال ها است استقلال و پرسپولیس درد مشترک دارند و اساس ماجرا مشکل دارد اما هیچ توجهی به آن نشد. نبودن در آسیا برای فوتبال باشگاهی ایران خیلی بد است. نمی دانم چرا آن را ساده نگاه می کنیم. امیدوارم آقایان راه چاره مناسبی را ارائه دهند تا خیال هواداران آنها را راحت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس حق اشتباه ندارد، بازی با سپاهان فینال زودرس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس حق اشتباه ندارد، بازی با سپاهان فینال زودرس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید