چگونه با ترفندهای ساده فروش شب عید خود را چند برابر کنیم؟

به گزارش هوای اصفهان، با نزدیک شدن به سال جدید و در ماه اسفند ترافیک خریدهای اینترنتی و خریدهای حضوری افرایش چشمگیری می یابد. تمامی فروشندگان و کنندگی ها سعی در جلب توجه خریداران به سمت محصولات خود را دارند. در این میان کمپین تبلیغات نوروزی ایده بسیار خوبی برای افزایش فروش محصولات سال نو است. ایده های این کمپین با برنامه ریزی درست و اجرایی اصولی می توانند حدود 60 تا 80 % فروش شما را بیشتر از قبل کنند.

چگونه با ترفندهای ساده فروش شب عید خود را چند برابر کنیم؟

تحقیق ها نشان می دهند در سال های اخیر، خرید اینترنتی توسط موبایل افزایش بی نظیری داشته است. با یادگیری ایده های تبلیغاتی شب عید دیگر نگران فروش محصولات خود نخواهید بود. در اینجا قصد داریم شما را با 4 ترفند موثر در افزایش رشد فروش محصولات شب عید آشنا کنیم. همراه ما باشید.

1- ایمیل مارکتینگ، شخصی سازی محصولات شما و افزایش چشمگیر فروش

یکی از مهم ترین ترفندهایی که سال هاست در کمپین تبلیغات نوروزی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از ایده ایمیل مارکتینگ است. شاید برایتان سوال پیش آید که چرا باید ایمیل مارکتینگ را انتخاب کنیم؟ در پاسخ باید بگوییم با استفاده از ترفند ایمیل مارکتینگ شما می توانید محصولات خود را با استفاده از محتوای متنی و محتوای تصویری به طور کامل به مشتری معرفی کنید.

توضیحات جزئیات در رابطه با محصول موردنظر در این ترفند باعث می شود مشتری با شناخت کامل از محصول، با اطمینان بیشتر محصول را خریداری کند. ترفند ایمیل مارکتینگ مانند پنل اس ام اس سال هاست که در کمپین های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و هر بار با افزایش فروش محصولات نتیجه رضایت بخشی به فروشنده می دهد.

2- اس ام اس مارکتینگ، سریع ترین و آسان ترین ترفند کمپین تبلیغات نوروزی

شاید نوشتن یک ایمیل با محتوای صحیح، مدیریت صفحات شبکه های اجتماعی و طراحی سایت برای شما مشکل به نظر بیاید. پیشنهاد ما به شما استفاده از آسان ترین و کم هزینه ترین شیوه تبلیغاتی، یعنی اس ام اس مارکتینگ است. در این روش تنها در چند کلمه فروشگاه و برند شما به مشتریان معرفی می شود و آن ها به طور مرتب از تمام تخفیفات و مزایای خرید از شما مطلع خواهند شد.

علاوه بر آن پنل پیامکی سریع ترین پل ارتباطی بین سایت و مشتریان محصولات شما در سرتاسر کشور است. شاید مدیریت این کار و جمع آوری شماره مخاطبین کار مسئله ای به نظر برسد. می توانید با مراجعه به شرکت ها و تیم های کار بلد در این زمینه اجرای این ترفند را به آن ها بسپارید. همین حالا می توانید با خرید پنل اس ام اس از فراز اس ام اس، از مزایای فوق العاده آن برای فروش شب عید خود بهره مند شوید.

3- شبکه های اجتماعی، اینستاگرام و تلگرام، راهی موثر برای افزایش فروش محصولات

در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر دنبال کننده های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و توئیتر بوده ایم. با فراهم شدن این بستر عالی برای فروش محصولات، با طراحی یک ایده و برنامه جذاب، می توانید محصولات خود را در سرتاسر کشور به فروش برسانید.

بسیاری از برندهای مطرح داخلی و خارجی با استفاده از جذب مخاطب و فالوئر رکورد فروش آنلاین محصولات و تولیدات خود را ارتقا داده اند. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که بیشترین دنبال کننده را در کشور ما دارند، می توانند پل ارتباطی قوی بین مخاطب ها و مشتریان بالقوه با صفحه محصولات سایت شما باشند. این ترفند مانند استفاده از طرح پیامک انبوه مشتریان زیادی را برای محصولات شما پیدا خواهد کرد. با طراحی یک لی اوت مناسب برای معرفی محصولات و جلب اعتماد مخاطب در شبکه های مجازی به راحتی می توانید فروش خود را چند برابر کنید.

4- تاثیر فروش آنلاین محصولات در سایت را از قلم نیاندازید

بیشتر ترفندهای تبلیغاتی اینترنتی در نهایت یک هدف دارند و آن معرفی سایت فروشگاه شما برای خرید اینترنتی محصولات است. همانطور که گفته شد درصد فروش آنلاین محصولات در سال های اخیر رشد بسیاری داشته است.

در حال حاضر خرید و فروش اینترنتی در جایگاه اول و خرید حضوری در جایگاه دوم بازار خرید و فروش قرار گرفته است. بنابراین با طراحی و اجرای سایت، نوشتن و تهیه محتوای متنی و تصویری جذاب، معرفی کامل محصولات و در نظر دریافت تخفیف های ویژه برای خرید اینترنتی فرصتی جذاب برای دیده شدن بین رقبا و افرایش فروش محصولات پیدا خواهید کرد.

یک ترفند ویژه، مشتریان شب عید خود را از دست ندهید!

معمولا زمان های نزدیک به عید نوروز، بیشتر کسب و کارها با حجم زیادی از مشتریان روبرو می شوند. اما این دوره کوتاه به زودی تمام خواهد شد و در بیشتر روزهای سال هیچ گاه این حجم از مشتریان را تجربه نخواهید کرد. در چنین شرایطی استفاده از دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان یک ایده هوشمندانه است. با استفاده از این دستگاه ها می توانید شماره تمامی مشتریانی که از شما خرید می کنند را ثبت کنید. به این ترتیب در طول سال با مشتریان خود در ارتباط خواهید بود. همانطور که می دانید شانس خرید افرادی که قبلا از شما خرید کرده اند بسیار بیشتر از مشتریان جدید است.

خرید پنل پیامکی فراز اس ام اس، کاربردی ترین ترفند در افزایش فروش محصولات

ترفندهای جذابی برای افزایش فروش محصولات وجود دارد؛ اما اگر به دنبال کم هزینه ترین و تاثیرگذارترین روش افزایش فروش شب عید هستید، خرید پنل پیامکی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. خرید پنل اس ام اس این امکان را به شما می دهد تا در مدت زمان کوتاه، انبوهی از افراد را با سایت و برند خود آشنا کنید. ما در فراز اس ام اس با شناسایی دغدغه های مشتریان بهترین پکیج های پیامکی را طراحی کرده ایم. از پنل پیامک انبوه تا امکان خرید خطوط خدماتی در سایت فراهم است. برای ثبت سفارش یا دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم همین حالا وارد سایت فراز اس ام اس شوید.

منبع: تجارت نیوز

به "چگونه با ترفندهای ساده فروش شب عید خود را چند برابر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با ترفندهای ساده فروش شب عید خود را چند برابر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید