انتقام سخت یزدانی از تیلور آمریکایی، مدال طلا برای نماینده ایران

به گزارش هوای اصفهان، حسن یزدانی با شکست دیوید تیلور آمریکایی در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا به مدال طلا رسید.

انتقام سخت یزدانی از تیلور آمریکایی، مدال طلا برای نماینده ایران

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی هوای اصفهان، ملاقات های رده بندی و فینال اوزان 61، 74، 86 و 125 کلیوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است که آزادکاران برای کسب مدال به مصاف هم رفتند.

بر همین اساس در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در ملاقات فینال مقابل دیوید تیلور قهرمان المپیک و دنیا از آمریکا با نتیجه 6 بر 2 به رجحان رسید تا ضمن انتقام سخت شکست های قبلی به مدال طلای خوشرنگ مسابقات هم برسد.

یزدانی پیش از این ملاقات در رقابت های جام دنیای کرمانشاه، دنیای 2018 و المپیک 2020 مقابل تیلور نتیجه را واگذار نموده بود.

حسن یزدانی برای رسیدن به ملاقات فینال پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی اتهان راموس از پورتوریکو را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 2 از سد آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و دنیا از روسیه گذشت و راهی ملاقات فینال شد.

لازم به ذکر است در سرانجام رقابت های مقدماتی چهار وزن دوم علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور به ترتیب در اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انتقام سخت یزدانی از تیلور آمریکایی، مدال طلا برای نماینده ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام سخت یزدانی از تیلور آمریکایی، مدال طلا برای نماینده ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید