با برند آمریکایی گس (Guess) بیش تر آشنا شویم

به گزارش هوای اصفهان، برند گس (Guess) در ابتدا با همکاری جرج و ماریک و سپس آرماند و پل مارسیانو، آغاز به کارکرد. طرح های خیره کننده، استایل منحصربه فرد و صیقلی گس، لباس های جین سنگ شور شده که کم رنگ تر، نرم تر و خوش فرم تر از نمونه های موجود در بازار بودند از نشانه های شاخص برند گس به شمار می رفتند.

با برند آمریکایی گس (Guess) بیش تر آشنا شویم

تنها پنج کلمه برای فهم رویایی که پل مارسیانو Paul Marciano زمانی برای گس در ذهن داشت و نحوه اداره این برند پیروز کافی است. بر روی یک تابلو که در طبقه اول ساختمان اصلی برند گس نصب شده و با چراغ نئون روشن شده است با دست خط مارسیانو، مدیرعامل و معاون 63 ساله برند نوشته شده است: جهان میدان نبرد ماست.

تاریخچه­ برند گس

گس برندی آمریکایی است که در زمره خرده فروشان لباس آمریکایی و کمپانی های فراوریکننده پوشاک و سایر اکسسوری های جهانی مد مانند ساعت، عطر و جواهرات قرار می گیرد. این برند در سال 1981 تأسیس شد و خواستگاه اصلی اش، لس آنجلس آمریکا است. گس در ابتدا با همکاری جرج و ماریک و سپس آرماند و پل مارچیانو، شروع به کارکرد. طرح های خیره کننده، استایل منحصربه فرد و صیقلی گس، لباس های جین سنگ شور شده که کم رنگ تر، نرم تر و خوش فرم تر از نمونه های موجود در بازار بودند از نشانه های شاخص برند گس به شمار می فرایند که سنگ بنای پیروزیت آنها در عرصه جهانی مد و پوشاک را تشکیل می دهند. ماریک وظیفه توسعه برند را بر عهده داشت و آرماند کار توزیع را بر عهده داشت. پل تبلیغات را مدیریت می کرد و همه آن ها با همکاری یکدیگر یک کسب وکار خانوادگی را اداره می کردند که توانست به پیروزیت چشم گیری دست یابد.

در سال 1981، اولین فروشگاه آن ها در منطقه بورلی هیلز Beverly Hills افتتاح شد و به این ترتیب فرایند بازگشایی فروشگاه های جدید گس در سرتاسر جهان شروع شد و همین طور ادامه یافت. تعداد زیادی از فروشگاه های گس، در کانادا و ایالت متحده آمریکا واقع شده اند. شرکت همچنین نمایندگی ها و مراکز تحت لیسانس زیادی در جنوب آفریقا، خاورمیانه، آسیا، آمریکای لاتین، استرالیا ، اروپا و سایر مناطق جهان دارد. در حال حاضر این برند رد پای خود را در 484 نقطه بر روی کره زمین بر جای گذاشته است.

اولین پیروزیت چشم گیر گس، فراوری جین مریلین Marilyn jean بود که علاوه بر فاق بر روی زانوها هم زیپ می خورد. بعد از حدود یک سال پول حاصل از فروش این مدل به 6 میلیون رسید. کم کم بلند پروازی ها و برنامه های توسعه ای گس از حساب بانکی آنها فراتر رفت و آنها ناچار برای تامین بودجه قراردادهای جدید با شرکای جدید بستند که به نزاع های دادگاهی زیادی انجامید.

بیشتر بدانید: آشنایی با برند لیوایز؛ پیدایش شلوارهای جین

از زمان شروع به کار برند در سال 1981 تابه حال، شرکت توانسته بیش از پانزده هزار کارمند را در سرتاسر جهان و با ملیت های متفاوت استخدام کند. کمپین های تبلیغاتی شرکت باعث شد تا افراد در سرتاسر جهان دید بهتری نسبت به این برند به دست بیاورند که این امر در مدت زمان کوتاهی سبب شهرت جهانی برند به عنوان یک برند فراوریکننده لباس و ساعت در میان مصرف کنندگان متمول و شیفتگان مد روز در جهان شد.

علاوه بر فراوری پوشاک برای خانم ها و آقایان، گس کالکشن پوشاک بچه ها خود را در سال 1984 تحت نام بی بی گس راه اندازی کرد . این شرکت همچنان شروع به فراوری لوازم باکیفیت مورداستفاده در منزل مانند روتختی، رو بالشتی، کوسن و حوله و سایر وسایل ازاین دست کرد. این برند همچنین خط فراوری پوشاک بانوان خود را تحت نام اختصاصی مارسیانو Marciano گسترش داد.

نام گس، خود به تنهایی گویای کیفیت برتر محصولات این برند درزمینهٔ فراوری لباس و اکسسوری های به روز در جهانست. این شرکت یکی از اولین نام های مطرح در عرصه فراوری پوشاک در جهان است که کار خود را با فراوری لباس های جین برای زنان و مردان شروع کرد. خط فراوری منحصربه فرد بچه ها و طراحی های چشم نواز محصولات گس و کیفیت بسیار بالای محصولات آن همیشه به عنوان نشان تجاری این شرکت در بین مصرف کنندگان شناخته شده است.

گس شرکتی شناخته شده در سطح جهانی است که بیشترین امتیازها را از جانب مدل های لباس و سلبرتی های هنری و ورزشی دریافت نموده و استایل کارهای آن مهم ترین عامل جذب مخاطب های این برند در سرتاسر جهان بوده است.

فعالیت های اجتماعی

گس از ابتدای حضورش در عرصه مد، برنامه شفافی در راستای حمایت از حقوق کارمندان داشت. این شرکت باکار بچه ها و برده داری در هیچ فرمی موافق نبوده و نیست و قاچاق انسان را به شدت محکوم می نماید. این شرکت همچنان شهرت ویژه ای در محیا کردن محیط کاری امن و سالم نه تنها برای کارمندان خود که برای کل مجموعه زیرپوشش خود دارد.

چشم انداز

از نخستین روزهای شروع فعالیت تابه حال، گس همیشه در جلب نظر مخاطب خود پیروز بوده است. کیفیت بالای محصولات همیشه کلید طلایی پیروزیت درفروش شرکت بوده و مهم ترین نیرومحرکه کل مجموعه برای طی کردن پله های پیروزیت و رسیدن به قله بوده است. سخت کوشی و ازخودگذشتگی اعضای گروه نیز نقش مهمی در ارتقای گس به رفیع ترین پله های پیروزیت در بازار مد و پوشاک ایفا نموده است.

گروه مد و پوشاک هوای اصفهان

منبع: setare.com

به "با برند آمریکایی گس (Guess) بیش تر آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برند آمریکایی گس (Guess) بیش تر آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید