بداوی: انتظار داشتیم از خانواده عظیم فولاد عذرخواهی نمایند، استقلالی ها می خواهند حواس طرفداران شان را پرت نمایند

به گزارش هوای اصفهان، مربی تیم فولاد معتقد است استقلالی ها با مصاحبه علیه اعضای تیم فولاد به دنبال این هستند که خواهد طرفداران شان را شکست پرت نمایند.

بداوی: انتظار داشتیم از خانواده عظیم فولاد عذرخواهی نمایند، استقلالی ها می خواهند حواس طرفداران شان را پرت نمایند

به گزارش هوای اصفهان و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، علی بداوی مربی اهوازی تیم فولادخوزستان در خصوص ملاقات روز گذشته برابر استقلال و همچنین صحنه های مشکوک داوری گفت: می دانستیم بازی سختی برابر تیم استقلال داریم که خدا را شکر با برد همراه شد و سه امتیاز در اهواز ماند. در تمام دقایق بازی مالک توپ و میدان بودیم و روی بازی تسلط داشتیم، بررسی بسیار خوبی از این تیم داشتیم و فکر می کنم اگر پنالتی گرفته نمی شد در این ملاقات گل نمی خوردیم. درباره صحنه های داوری بهتر است کارشناسان صحبت نمایند و در این خصوص نظری ندارم.

وی در خصوص صحنه درگیری و جنجالی اواخر مسابقه نیز گفت: بازی مساوی دنبال می شد و وقفه در آن دقیقه از بازی به ضرر ما بود چرا که فقط به دنبال سه امتیاز بازی بودیم، کادرفنی ما به دنبال این بود هرچه سریع تر قائله را ختم به خیر کند و مسابقه ادامه یابد که خدارا شکر پس از آن به گل فزونی رسیدیم. البته این برخوردها در فوتبال طبیعی است، من بالا روی سکو حضور داشتم اما مطمئن هستم که هیچ توهینی از سوی اعضای کادرفنی ما انجام نشده، اولویت اول ما اخلاق است. دیگر به این ملاقات و ماجراهایش فکر نمی کنیم و تمرکزمان روی بازی بعدی تیم خواهد بود تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران همچنین در خصوص کلیپ منتشر شده از سرمربی استقلال نیز گفت: توهین عظیمی از سوی سرمربی استقلال به خانواده فولاد انجام شد اما همه ما باید جنبه باخت داشته باشیم. به عنوان مثال فصل قبل ما با اشتباهات سهوی داوری در یک ملاقات شکست خوردیم، فحش شنیدیم اما نه اعتراضی کردیم و نه اینگونه به کسی توهین کردیم. فوتبال است دیگر، یک روز می بازی و یک بار می بری. باید جنبه هر دو را داشته باشی و بتوانی در این مواقع سخت تصمیم درست بگیری.

وی افزود: کمیته حقوقی باشگاه پیگیر است و از ایشان بخاطر توهین به کادرفنی، بازیکنان، طرفداران و کادرفنی به کمیته اخلاق شکایت کرد. انتظار داشتیم که ایشان حداقل به خاطر این توهین عظیم از خانواده عظیم فولاد همان شب گذشته عذرخواهی نمایند اما اینگونه نشد و خودشان باید جوابگوی رفتار و صحبت شان باشند. صحبت های مسئولین و مربیان استقلال را امروز خواندم، آن ها درباره همه موضوعات صحبت کردند به جز فیلم منتشر شده دیشب از سوی سرمربی تیم شان، هرچقدر منتظر ماندم اما حرفی در این خصوص زده نشد و دوست دارم بدانم اگر این اتفاقات برعکس می افتاد همینگونه رفتار می کردند؟

بداوی در سرانجام مورد صحبت های حنیف عمران زاده مربی تیم استقلال نیز گفت: بی احترامی هم حدی دارد، ایشان باید جایگاهش را بداند و بهتر است حواسش به بازی تیمش می بود تا این همه اشتباه از طرف نیمکت استقلال رخ ندهد. الان هم دوستان در باشگاه استقلال تحت فشار باخت هستند و می خواهند حواس طرفدارانشان را کمی پرت نمایند، بهتر است فنی صحبت نمایند و کمی از باخت دیروز و اشتباهات نیمکت استقلال بگویند تا طرفداران فهیم استقلال از ناراحتی در بیایند.

مربی فولاد گفت: مگر می گردد تیم عظیم استقلال 10نفره بازی کند و متوجه نشوند، بازیکنشان مصدوم شده ولی نمی دانند و این موضوعات درد طرفداران استقلال هست نه مصاحبه تیم حریف. این مصاحبه را یکی از دوستانم در صفحات مجازی برایم فرستاد، از او می خواهم که سری به اینستاگرام و صفحات مجازی بزند و کامنت های مردم و طرفداران تیم شان را بخواند، مردم فوتبال را می فهمند و نمی گردد افکار را با دو مصاحبه منحرف کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی هوای اصفهان بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بداوی: انتظار داشتیم از خانواده عظیم فولاد عذرخواهی نمایند، استقلالی ها می خواهند حواس طرفداران شان را پرت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بداوی: انتظار داشتیم از خانواده عظیم فولاد عذرخواهی نمایند، استقلالی ها می خواهند حواس طرفداران شان را پرت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید