جدیدترین آمار جهانی مبتلایان و قربانیان کرونا

به گزارش هوای اصفهان، تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 در دنیا تا به امروز به 230 میلیون و 892 هزار و 835 نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و 733 هزار و 53 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است و 207 میلیون و 594 هزار و 460 نفر از مبتلایان هم بهبود یافته اند.

جدیدترین آمار جهانی مبتلایان و قربانیان کرونا

به گزارش ایسنا، فرایند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-19 که تا به امروز در 221 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در جهان قربانی می گیرد.

بر اساس آمار های جهانی، آمریکا با بیش از 43.4 میلیون مبتلا و بیش از 699 هزار قربانی همچنان در صدر لیست کشور های درگیر با بیماری کووید-19 واقع شده است.

هند هم با آمار بیش از 33.5 میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ مقدار ابتلا واقع شده است و آمار مبتلایان به کووید-19 در برزیل هم از 21.2 میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین تعداد مبتلایان است. بعلاوه پس از ایالات متحده، کشور های برزیل با بیش از592 هزار و هند با بیش از 446هزار جانباخته، بالاترین آمار قربانیان کووید -19 را در این لیست جهانی گزارش داده اند.

بر اساس این لیست، روسیه هم با گذشتن از آمار 200 هزار جانباخته تا به امروز بیشترین تلفات کرونا را در بین کشور های اروپایی داشته است.

بنابر جدول به روز شده در پایگاه اطلاع رسانی ورلداُمتر، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در 10 کشوری که طبق گزارش های رسمی بالاترین آمار ها را تا به امروز داشته اند تا صبح امروز (پنج شنبه) به ترتیب به توضیح زیر است:

براساس آمار فوق در حال حاضر در 15 کشور، تعداد مبتلایان از رقم سه میلیون نفر عبور نموده است و پس از ایالات متحده، هند و برزیل - که همچنان سه کشور رکورددار تعداد مبتلایان در جهان هستند - کشور های انگلیس، روسیه، فرانسه، ترکیه، ایران، آرژانتین، کلمبیا، اسپانیا، ایتالیا، اندونزی، آلمان و مکزیک هم بیش از سه میلیون مبتلا را ثبت نموده اند.

منبع: فرارو

به "جدیدترین آمار جهانی مبتلایان و قربانیان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین آمار جهانی مبتلایان و قربانیان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید