حضور بلاگرهای چینی برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان

به گزارش هوای اصفهان، مشاور گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از سفر 10بلاگر و اینفلوئنسر چینی به کرمان خبر داد و گفت: این گروه در قالب توری تحت عنوان سلام ایران به معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری کل کشور مسیری را می پیمایند و عصر امروز به کرمان می آیند.

حضور بلاگرهای چینی برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان

به گزارش هوای اصفهان تعیین افضلی در گفت و گو با ایسنا از سفر 10 بلاگر و اینفلوئنسر چینی به کرمان خبر داد و اظهار کرد: این گروه در قالب توری تحت عنوان سلام ایران به معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری کل کشور مسیری را می پیمایند، به گونه ای که دو روز گذشته در بندرعباس بودند و عصر امروز به کرمان می آیند.

وی ادامه داد: این بلاگرها و اینفلوئنسرها امشب در هتل کاروانیکا اقامت می کنند و بازدیدهایی از بافت قدیم کرمان، شهر ماهان و بیابان لوت و شهداد خواهند داشت.

مشاور گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان با تاکید برآنکه این افراد به معرفی زیرساخت های گردشگری و جاذبه های گردشگری می پردازند، اظهار کرد: این برنامه با همکاری وزارتخانه های امورخارجه، میراث فرهنگی و شرکت هواپیمایی ماهان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این مطلب که هزینه های این برنامه را شرکت هواپیمایی ماهان پرداخت می کند، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم از این فرصت به خوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان استفاده کنیم.

افضلی ادامه داد: یکی از بهترین راه های معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری برگزاری فن تورها یا تورهای آشناسازی از طریق بلاگرها و آژانس های مسافرتی، تورگردان ها و توراپراتورها است و تا به امروز هواپیمایی ماهان دوسه تور با حضور افرادی از کشورهای اروپایی، روسیه و چین برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان و بیابان لوت برگزار کرده است.

وی با بیان این مطلب که این برنامه بلند مدت است، افزود: آژانس های مسافرتی باید ارتباط برقرار و تورهای خاص خود را برگزار کنند.

منبع: دنیای سفر

به "حضور بلاگرهای چینی برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بلاگرهای چینی برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید