خبرنگاران قمری: برای میزبانی از مسابقات تریال قهرمانی آسیا بلاتکلیف مانده ایم

به گزارش هوای اصفهان، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: قرار بود ایران در مهرماه از مسابقات تریال قهرمانی آسیا میزبانی کند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا بلاتکلیف مانده ایم.

خبرنگاران قمری: برای میزبانی از مسابقات تریال قهرمانی آسیا بلاتکلیف مانده ایم

خسرو قمری روز چهارشنبه در گفت وگو با هوای اصفهان گفت: دیروز با مدیر تیم های ملی و سرمربیان بخش کوهستان و جاده و پیشکسوت هایی که تجربه هایی در برنامه ریزی داشتند در محل فدراسیون جلسه ای گذاشتیم و با مشورت اعضا در امر برنامه ریزی چند اولویت را در نظر گرفتیم. با توجه به اینکه براساس دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا هیچکدام از مسابقات و اردوهای ما برگزار نمی گردد، تصمیم گرفتیم تا برنامه های تمرینی را برای دوچرخه سواران در نظر بگیریم تا در منزل تمرینات تخصصی و انفرادی داشته باشند.

وی اضافه نمود: باید مجامع انتخاباتی چهار استان را برگزار کنیم و براساس شرایط فدراسیون جهانی و شرایط داخل کشور بتوانیم برنامه متراکمی را به نفع تیم ملی داشته باشیم. سال جاری باید در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش جاده در مالزی شرکت می کردیم که لغو شد. همچنین میزبانی ما از مسابقات قهرمانی تریال آسیا که باید در مهرماه برگزار می شد، بلاتکلیف است. تور آذربایجان هم باید در خردادماه برپا می شد که لغو شد. باید منتظر تغییر شرایط و تصمیم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری باشیم.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در صورتی که بتوانیم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای تمرینات و مسابقات برنامه ریزی کنیم، می توانیم مسابقات قهرمانی کشور را برپایه رشته های انفرادی و تقسیم بندی کشور به چند منطقه انجام دهیم. براساس اولویت ها یک هفته تا 10 روز را اعلام می کنیم و در هر استانی با رعایت فاصله اجتماعی مسابقات قهرمانی کشوری منطقه ای برپا می گردد. در هر منطقه این مسابقات با حضور 8 تا 10 تیم برگزار خواهد شد. پس از آن نیز برای برگزاری اردوهای خود را براساس بازی های آسیایی 2022 چین و المپیک جوانان برنامه ریزی می کنیم.

وی ادامه داد: ما در بازی های آسیایی جاکارتا چهار مقام چهارمی و 2 پنجمی و ششمی داشتیم اما به سکو نرسیدیم بنابراین برنامه ای را تدارک دیده ایم تا هم از لحاظ تجربی و هم از حیث فنی روی دوچرخه سواران جوان کار کنیم و در بازی های آسیای به مدال دست یابیم. اکنون نیز مربیان تیم ملی باید برنامه های خود را براساس شرایط مختلف به ما ارائه دهند تا به استان ها ابلاغ کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قمری: برای میزبانی از مسابقات تریال قهرمانی آسیا بلاتکلیف مانده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قمری: برای میزبانی از مسابقات تریال قهرمانی آسیا بلاتکلیف مانده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید