خطر مسدود شدن دامنه های بین المللی شرکت های پرداخت اینترنتی؛ ضرب الاجل 7 روزه شاپرک برای تغییر دامنه به ir

به گزارش هوای اصفهان، گجت نیوز نوشت: شرکت شاپرک با توجه به احتمال مسدود شدن دامنه های بین المللی شرکت های پرداخت اینترنتی برای آنها ضرب الاجل 7 روزه به منظور تغییر دامنه به ir در نظر گرفت.

خطر مسدود شدن دامنه های بین المللی شرکت های پرداخت اینترنتی؛ ضرب الاجل 7 روزه شاپرک برای تغییر دامنه به ir

شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت که به اختصار شاپرک شناخته می گردد با ارسال نامه ای به شرکت های پرداخت اینترنتی یا همان پرداخت یارها از آنها خواست تا ظرف مدت 7 روز دامنه های بین المللی خود را به دامنه ایرانی آی آر تغییر دهند.

جزئیات تغییر دامنه به ir

شرکت شاپرک در این نامه از پرداخت یارها خواست تا با توجه به احتمال مسدود شدن دامنه های دات کام می بایست تا تاریخ 3 دی 1401 دامنه بین المللی خود را به دامنه دات آی آر تغییر دهند. متن کامل این نامه به توضیح زیر است:

با توجه به تهدیدات و مخاطرات بالقوه ناشی از مسدود شدن احتمالی دامنه های com. مقتضی است آن دسته از شرکت های پرداخت یار که در حال حاضر از دامنه های com. سرویس می گیرند، در اسرع وقت و ترجیحا تا تاریخ 3 دی 1401 دامنه خود را از com. به ir. انتقال و نتیجه را به این شرکت اعلام نمایند.

بدیهی است عدم انتقال دامنه و اختلال در دسترسی به سایت می تواند کسب و کار پرداخت یاران را تحت تاثیر قرار دهد و لذا اکیدا توصیه می گردد اقدام پیشرانه فوق با سرعت اجرایی گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "خطر مسدود شدن دامنه های بین المللی شرکت های پرداخت اینترنتی؛ ضرب الاجل 7 روزه شاپرک برای تغییر دامنه به ir" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر مسدود شدن دامنه های بین المللی شرکت های پرداخت اینترنتی؛ ضرب الاجل 7 روزه شاپرک برای تغییر دامنه به ir"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید