دلال ها به فوتبال ایران آسیب زده اند، می گویند همه چیز محرمانه است

به گزارش هوای اصفهان، غلامرضا فتح آبادی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص رقم قرارداد ویلموتس که حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورده، گفت: این قرارداد اگر شفاف مطرح می شد هرگز چنین برآورد هایی برای آن رخ نمی داد، اهالی فوتبال، مردم و رسانه ها حق دارند بدانند کسی که راهنمایی تیم ملی را به عهده گرفته با چه مبلغی با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده، انتظار مردم بالا نیست اما مسئولان فوتبال باید با شفافیت کامل با مردم در ارتباط باشند تا جامعه نسبت به آنها بی اعتماد نشود.

دلال ها به فوتبال ایران آسیب زده اند، می گویند همه چیز محرمانه است

وی تاکید نمود: این موضوع بیشتر در کشور ما رخ می دهد چرا که بیشتر کشورهای صاحب فوتبال قرارداد بازیکنان و مربیان را به طور شفاف بیان می نمایند. اتفاقی هم نمی افتد اما در فوتبال ما همه چیز محرمانه است. بازیکنان و مربیان هستند که با یک تیم قرارداد می بندند اما به دروغ می گویند به هیچ تیمی نخواهند پیوست اما به یک باره عکس آنها را می بینیم که پیراهن تیم جدید را در دست گرفته و به مردم نشان می دهند. بنابراین بهتر است با مردم صادق باشند تا مردم هم به آنها اعتماد نمایند.

فتح آبادی در خصوص بحث دلالی در فوتبال کشورمان هم گفت: متاسفانه عده ای سودجو نام خود را مدیر برنامه گذاشته اند و با همین روش به دنبال پورسانت های کلان هستند. از زمانی که پول حرف اول را در فوتبال ایران زد رشد این دلال ها هم بیشتر شد. آنها فقط به دنبال منافع خود هستند و اصلا به موفقیت فوتبال ایران فکر نمی نمایند بنابراین جا دارد مسئولان کشور و نهادهای نظارتی در این خصوص ورود جدی نموده تا دست آنها را کوتاه نمایند زیرا یکی از دلایل اینکه ما در فیفا شکایت های زیادی داریم همین ها هستند که باعث این اتفاق ناخوشایند شده اند.

فتح آبادی در انتها و در پاسخ به این پرسش که اگر لیگ آغاز گردد چه تیمی به قهرمانی خواهد رسید، گفت: در حال حاضر پرسپولیس شانس بیشتری دارند. آنها 10 امتیاز جلو هستند و این یک امتیاز برای آنهاست. اما فوتبال قابل پیش بینی نیست، یک زمان روی خوش به یک تیم نشان می دهد و زمانی دیگر کاملا تیم در لاک بدشانسی فرو می رود، بنابراین هنوز تیم هایی چون استقلال، سپاهان و تراکتورسازی هم شانس دارند اما در این زمانی قهرمان معین می گردد که سوت انتها لیگ به صدا درآمده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دلال ها به فوتبال ایران آسیب زده اند، می گویند همه چیز محرمانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلال ها به فوتبال ایران آسیب زده اند، می گویند همه چیز محرمانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید