ورزش

معروف ترین برندهای پروتئین وی دنیا کدام اند؟

انتخاب پروتئین وی اصل همیشه چالش بزرگی برای ورزشکاران و دوستداران مکمل های ورزشی بوده که در روند خرید آن با شک و تردید های بسیاری همراه است.ممکن است برند های بسیاری در بازار ایران وجود داشته باشند که با تقاضاهای کم یا زیاد روبه هست.

27 دی 1402

10 فیلم ترسناک مدرن که می توانند به آثار ماندگار و کلاسیک تبدیل شوند

هدف اصلی فیلم های ترسناک چیست؟ ترساندن، شوکه کردن و به وحشت انداختن مخاطب. از زمان شکل گیری ژانر وحشت تا کنون، بسیاری از فیلم های ترسناک پایبند این قانون نانوشته بوده اند. از درخشش (The Shining) تا جن گیر (The Exorcist)، فیلم های ترسناک سال ها است که دل هوادارانشان...

22 خرداد 1402

غیبت سرمربیان پرسپولیس و هوادار در نشست خبری نیمه نهایی

دو تیم هوادار و پرسپولیس در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی، فردا به مصاف هم خواهند رفت.

4 خرداد 1402

جانشین احتمالی کونته: مربی ای که به چلسی نه گفت

گزارش ها در پرتغال حاکی است روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، قصد ترک این تیم را دارد. این خبر بیش از هر باشگاه دیگری برای تاتنهام خرسند کننده بوده است.

15 اردیبهشت 1402

دیدنی های سیشل در فصل پاییز کجاست؟

هنگامی که صحبت از سفر به کشورهای خارجی می گردد، بسیاری از افراد این سؤال برایشان به وجود می آید که برای تماشا کشورهای مختلف دنیا باید از کجا آغاز کرد؟ خب پاسخ این سوال بستگی به علایق شما دارد یعنی اینکه عاشق جاذبه های طبیعی هستید یا تاریخی؟

7 اردیبهشت 1402

قلم قرمز یحیی روی نام مظلوم ترین بازیکن پرسپولیس ، اولین خط خورده سرخ ها تعیین شد

یحیی گل محمدی برای دربی تهران باید نام 2 بازیکن را از فهرست تیمش خط بزند.

31 فروردین 1402

اینفانتینو: باید علیه وقت تلف کردن در فوتبال ایستاد

در اجلاس انجمن بین المللی فوتبال(IFAB) قرار است قوانین جدیدی برای فوتبال در نظرگرفته گردد و بعضی قوانین نیز اصلاح شوند. یکی از مهمترین موارد مورد بحث، بحث دقایق تلف شده است.

14 اسفند 1401

خواص ورزش بعدازظهر برای عمر طولانی تر

براساس نتیجه مطالعه ای تازه که در مقیاس بزرگ بر روی بیش از 90000 مرد و زن انجام شده معین شده که ورزش بعدازظهر ممکن است خطر مرگ زودرس را بیش از تمرینات بدنی صبح یا عصر کاهش دهد.

5 اسفند 1401

درخشش شجاع و کنعانی زادگان جلوی چشم کی روش

السد قطر بعد از هفت پیروزی پیاپی به دیوار محکم ایرانی های الاهلی برخورد و یک شکست تلخ را تجربه کرد.

2 اسفند 1401

عکس، اتفاق عجیب؛ ملاقات هادی ساعی و وزیر ورزش فتوشاپی شد!

بعد از ملاقات هادی ساعی و وزیر ورزش سایت فدراسیون تکواندو دست به اقدام عجیب زد.

27 بهمن 1401

یک استقلالی در لیگ پرتغال ، امیدوارم طارمی همین جا بماند!

دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال که همچنان در حسرت و آرزوی بازی در لیگ برتر پرتغال است، اظهار امیدواری کرد که مهدی طارمی از تیم پورتو جدا نشود.

4 بهمن 1401

راه حل هایی برای برطرف استرس شب امتحان

اگر نگرانی شما در خصوص امتحان که پیش رو دارید، مانع از خواب شبانه تان می گردد، روی اشتهایتان اثر بگذارد یا شما را از فعالیت های مورد علاقه تان باز دارد، به احتمال زیاد دچار اضطراب امتحان هستید. علاوه بر این علائم فیزیکی اضطراب امتحان می توانند شامل سردرد،...

23 دی 1401

سلامت جسم و روان در راستای هم

سلامت فیزیکی و روحی جز نیازهای اولیه هر انسان به شمار می رود، برای اینکه هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ روحی در سلامت کامل بمانید، نیازمند این هستید که همانند افراد سالم خشنود، پر انرژی و دارای روابطی محبت آمیز سالم باشید.

20 دی 1401

بهترین باشگاه های اسب سواری تهران ، آموزش هیجان سوارکاری

سوار کاری ورزش فوق العاده هیجان انگیز و لذت بخشیه که یادگیری و فوت و فن های خاص در روش های اون کار هرکسی نیست و برای یادگیری اون باید انگیزه فوق العاده بالایی هم داشته باشین. اسب ها خلق و خوی منحصر به فرد خودشون رو دارند و یک اسب ممکنه کاملا بازیگوش و سرکش...

15 دی 1401

افشاگری بزرگ از پشت پرده مصدومیت بهترین بازیکن جهان

در حالی که شایعات زیادی درباره علت خروج زودهنگام کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه از اردوی این تیم در قطر منتشر شده است، مدیر برنامه های بهترین بازیکن جهان هم وارد ماجرا شد و از دیده دشان سرمربی خروس ها انتقاد کرد.

12 دی 1401

پیروزی سایپا در جام حذفی

در ادامه دور سوم جام حذفی فوتبال ایران، تیم فوتبال دسته یکی سایپا توانست در وقت اضافه با نتیجه 2 بر یک پاس همدان را مغلوب کند و به مرحله بعدی صعود کند. ایمان سبز شیراز با 4 گل ابوذر کنگان را درهم کوبید. آرمان گهر سیرجان نیز با نتیجه 2 بر صفر، داماش پارسه تهران...

21 آذر 1401

یک راه ساده برای کاهش خطر مرگ

اگر پزشک خانواده تان به شما بگوید که انجام دو دوره دو دقیقه ای ورزش شدید از دوشنبه تا آدینه می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را تا 40 درصد کاهش دهد چه خواهید کرد؟ اگر متخصص قلب شما به عنوان فردی که دارای عوامل خطرزای قلبی عروقی مانند دیابت یا...

9 آذر 1401

واکنش معزعلی به حذف زودهنگام از جام جهانی

مهاجم تیم ملی قطر برای حذف زودهنگام از جام جهانی 2022 از طرفداران عذرخواهی کرد.

8 آذر 1401

جزئیات تازه از سانسور صداوسیما در جام جهانی

FTD گزارش داد: در طول پخش جام جهانی امسال در قطر اکر توجه کرده باشید اسکوربورد مسابقات نه از روی فید بلکه از تهران و صداوسیما روی تصاویر قرار میگیرد. امسال در کنار حق پخش فایل اسکوربورد رسمی مسابقات را صداوسیما دارد. اما سوال پیش می آید چرا؟

6 آذر 1401

خبر خوش برای تیم ملی ایران

در چارچوب هفته دهم لیگ امارات، از ساعت 16:15 امروز شباب الاهلی به مصاف النصر خواهد رفت.

20 آبان 1401
تعداد: (200)