دیدنی های سیشل در فصل پاییز کجاست؟

به گزارش هوای اصفهان، هنگامی که صحبت از سفر به کشورهای خارجی می گردد، بسیاری از افراد این سؤال برایشان به وجود می آید که برای تماشا کشورهای مختلف دنیا باید از کجا آغاز کرد؟ خب پاسخ این سوال بستگی به علایق شما دارد یعنی اینکه عاشق جاذبه های طبیعی هستید یا تاریخی؟

دیدنی های سیشل در فصل پاییز کجاست؟

به طور کلی سفر به یک کشور نو، مشاهده جاذبه های تفریحی و آشنایی با فرهنگ مردم آن کشور همواره مجذوب نماینده خواهد بود. در این مقاله می خواهیم در رابطه با دیدنی های سیشل، یکی از زیباترین کشورهای همسایه ماداگاسکار صحبت کنیم. اگر قصد سفر به بهشت را دارید با ما همراه باشید.

سیشل کشوری سراسر شگفتی

سیشل یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین مجمع الجزایر گردشگری است که با بیش از 115 جزیره بر فراز آب های عمیق اقیانوس هند، در 1600 کیلومتری شرق کنیا و سرزمین اصلی آفریقا قرار گرفته است. سواحل پوشیده از شن های سفید و نرم، جزایری با آب های نیلگون، طبیعت سرسبز و شهرهای ساحلی پر جنب و جوش، علاوه بر ثبت خاطراتی فراموش نشدنی، با القای حس هیجان و ماجراجویی به شما یاری می نمایند تا هر گوشه از این بهشت دست نخورده را کشف نمایید. پس اگر قصد رفتن به یک سفر رویایی را دارید حتما به سیشل سری بزنید.

دیدنی های سیشل بسیار است اما با توجه به شرایط آب و هوایی، بعضی از این مکان ها در فصول خاصی مجذوب نمایندهیتشان چند برابر می شود. برای مثال بسیاری از افراد، تور سیشل پاییز را نسبت به دیگر فصول سال بیشتر دوست دارند.

معرفی برترین جاذبه های دیدنی سیشل در پاییز

سیشل در هر فصل از سال زیبایی های خاص خود را دارد، اما در فصل پاییز دیدنی تر می شود چرا که با مشاهده رنگ های گرم پاییزی، طبیعت بکر، لمس قطرات باران و در آخر آب و هوای عالی، روح گردشگران را نوازش می کند و خستگی را از تن آن ها بیرون می برد. بعضی از محبوب ترین دیدنی های سیشل در فصل پاییز عبارتند از:

  • سواحل بو والن (Beau Vallon)

ساحل بو والن که در فاصله 2 کیلومتری شهر ویکتوریا در شمال جزیره ماهه قرار گرفته است، یکی از برترین مکان های دیدنی سیشل است. ساحل پوشیده از ماسه های سفید، دریای آبی و آب و هوای دلپذیر همگی حس سرزندگی و شادابی را در گردشگران پرورش می دهند. در این ساحل امکاناتی چون موج سواری، ماهیگیری، ورزش های آبی، تور قایق شیشه ای و کلوپ های شبانه برای گردشگران وجود دارد که لحظاتی خاطره انگیز به وجود می آورند.

  • ساحل آنسه سورس دی آرجنت (Anse Source dArgent)

ساحل آنسه سورس یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین جاذبه های جزیره لادیگ در سیشل است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. ساحل طلایی نرم، صخره های گرانیتی، تخته سنگ های رنگی، آب های کم عمق و شفاف، ماهی ها، مرجان ها، لاکپشت های دریایی، پروانه ها و... همگی در این ساحل صحنه ای پارانوما و دراماتیک می سازند، پس اگر عاشق عکاسی هستید حتما به این ساحل بروید. بعلاوه وجود آب های کم عمق امکان شنا و غواصی برای بزرگسالان و بازی برای بچه ها را فراهم می کند.

  • جزیره سیلوئت (Silhouette)

سومین جزیره بزرگ سیشل که در 30 کیلومتری ساحل غربی ماهه قرار گرفته است، جزیره سیلوئت است. هنگام ورود به این جاذبه دیدنی بسیار متحیر می شوید چراکه یک تنوع زیستی غنی مشاهده می کنید. این جزیره که روی یک زمین ناهموار قرار گرفته، پارک های ملی، جنگل مه آلود، قله 731 متری مونت دوبان، گونه های گیاهی مختلف و بیش از 2000 نوع پرنده، لاک پشت، سوسمار و آفتاب پرست را در خود جای داده است که با تماشای هریک از آن ها به وجد می آیید. شنا، غواصی، غارگردی و پیاده روی از جمله فعالیت های تفریحی است که در این جزیره می توانید انجام دهید.

  • ساحل آنسه فورمیس (Anse Fourmis)

ساحل آنسه فورمیس دارای طبیعت بکر و زیباست که وجود درختان بلند در امتداد ساحل امکان استراحت و نشستن در سایه را برای گردشگران فراهم می کند. گفتنی است که شنا و غواصی در آنسه فورمیس ممنوعیت دارد.

  • جزیره آنسه کوکوس (Anse Cocos)

یکی دیگر از برترین و زیباترین دیدنی های سیشل، جزیره آنسه کوکوس است که در شرق جزیره لادیگ قرار گرفته است. وجود گیاهان و جانوران گوناگون، حیات دریایی غنی، وجود گونه های آبزی عجیب و غریب، زیبایی فریبنده ای به این جزیره بخشیده اند.

بعلاوه ماسه های سفید و طلایی، خلیج خوش چشم انداز و آب فیروزه ای شفاف، تخته سنگ های بزرگ و خط ساحلی طولانی عوامل برجسته ای هستند که آنسه کوکوس را به یک مقصد ایده آل برای تعطیلات تبدیل می نمایند.

جزیره آنسه کوکوس با مشرف بودن به آب گرم و آرامش بخش اقیانوس هند مکانی مناسب برای استراحت و آرامش خواهد بود. حتی امکان شنا و غواصی در این مکان وجود دارد به شرطی که مطمئن شوید خیلی از ساحل دور نمی شوید، چرا که آب و هوای جزیره غیر قابل پیش بینی است.

  • جزیره پرندگان

هنگام سفر به سیشل حتما به جزیره پرندگان هم بروید. در این منطقه که به بهشت پرندگان معروف است بیش از 20 گونه پرنده و چندین لاک پشت غول پیکر وجود دارد. بعلاوه وجود جاذبه های طبیعی زیبا در این منطقه، امکان ماجراجویی و غواصی را برای گردشگران فراهم می کند.

  • پارک ملی مورن سیشلو

یکی دیگر از مشهورترین و هیجان انگیزترین جاذبه های دیدنی سیشل، پارک ملی مورن سیشلو است که از زیبایی های عجیب سیشل و حیات وحش آن محافظت می کند.

در این پارک می توانید علاوه بر زیستگاه حیات وحش متراکم، پرندگان خشکی، گونه های نادر عقاب وحشی، کبوتر آبی، کسترل، پرندگان آفتابی و... را مشاهده نمایید و لذت ببرید. بعلاوه با وجود جنگل انبوه و کوه مرتفع مورن سیشلو، این پارک به بهشت کوهنوردان تبدیل شده است.

علاوه بر این، جشنواره ها و تعطیلات عمومی هیجان انگیزی در ماه های پاییز برگزار می شود که با شرکت در آن ها می توانید با بخشی از فرهنگ کشور سیشل آشنا شوید. برای مثال در ماه سپتامبر، طعم جزیره را در جشنواره آشپزی و هنر پراسلین بچشید یا در جشنواره Kreole در اکتبر در فرهنگ کریول غوطه ور شوید و یا در خصوص کوشش های حفاظت از جزیره در طول جشنواره اقیانوس بیاموزید.

در سرانجام

سیشل که در شمال شرقی ماداگاسکار قرار گرفته است یکی از زیباترین و مجذوب نماینده ترین مکان های گردشگری آفریقا است که تا به امروز توانسته گردشگران زیادی را مجذوب خود کند. در این کشور بیش از 115 جزیره قرار گرفته که در هر فصلی از سال زیبایی و دلبری های خاص خود را دارند. سیشل از آب و هوای خوبی برخوردار است به همین خاطر در طول سال گردشگران بسیاری به این کشور سفر می نمایند، اما برترین زمان سفر به این مکان فصل بهار و پاییز خواهد بود. در این مقاله اطلاعاتی در رابطه با دیدنی های سیشل در فصل پاییز ارائه دادیم که می تواند راهنمای خوبی برای یک سفر عالی و به یاد ماندنی باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دیدنی های سیشل در فصل پاییز کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های سیشل در فصل پاییز کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید