رئیس کمیته استیناف: هنوز پرونده دربی و بازی سپاهان - پرسپولیس به دست ما نرسیده است

به گزارش هوای اصفهان، رئیس کمیته استیناف اعلام نمود تا به امروز پرونده اعتراض باشگاه پرسپولیس به رأی دربی و ملاقات مقابل سپاهان به این کمیته ارجاع داده نشده است.

رئیس کمیته استیناف: هنوز پرونده دربی و بازی سپاهان - پرسپولیس به دست ما نرسیده است

به گزارش خبرنگار ورزشی هوای اصفهان، پس از اعلام احکام کمیته انضباطی در خصوص ملاقات تیم های سپاهان - پرسپولیس و همچنین دربی95، باشگاه پرسپولیس بیان کرد در اعتراض به احکام صادره و محرومیت یک و دو جلسه ای سید جلال حسینی و فرشاد فرجی، این پرونده را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارجاع داده است.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در این باره به خبرنگار ورزشی هوای اصفهان گفت: هنوز هیچ پرونده ای در خصوص دربی و ملاقات سپاهان - پرسپولیس به دست ما نرسیده است. هر زمانی این پرونده به ما ارجاع شد، در خصوص اتفاقات این بازی ها و موارد دیگر تصمیم گیری خواهیم کرد.

گفته می گردد باشگاه پرسپولیس به دنبال صدور دستور موقت برای محرومیت بازیکنان خود تا زمان رسیدگی به پرونده در کمیته استیناف است، آیا چنین اتفاقی امکان دارد؟ وی در واکنش به طرح این سؤال مطرح کرد: ابتدا باید پرونده و لایحه به دست ما برسد و آن را مطالعه کنیم و سپس در این مورد حرف بزنیم. تا زمانی که چیزی به دست ما نرسیده نمی توانیم اظهار نظری در این مورد داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئیس کمیته استیناف: هنوز پرونده دربی و بازی سپاهان - پرسپولیس به دست ما نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته استیناف: هنوز پرونده دربی و بازی سپاهان - پرسپولیس به دست ما نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید