سون: می خواهیم پیروزی برابر ایران را به طرفداران تقدیم کنیم، در تهران هم می توانستیم پیروز شویم

به گزارش هوای اصفهان، کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی از اعتماد به نفس بالای این تیم برای پیروزی برابر ایران گفت.

سون: می خواهیم پیروزی برابر ایران را به طرفداران تقدیم کنیم، در تهران هم می توانستیم پیروز شویم

به گزارش هوای اصفهان، هیونگ مین سون در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های ملی ایران و کره جنوبی گفت: ایران به مقدار کافی تیم قدرتمندی است و به نظر نمی رسد تغییری نموده باشد. هر چند بازی های زیادی برابر ایران انجام داده ام و در بازی های بزرگ جزئیات کوچک اهمیت بیشتری دارند. در بازی رفت در تهران توانستیم یک امتیاز بگیریم و به نظرم حتی شانس پیروزی هم داشتیم، بنابراین می خواهیم با پیروزی در بازی برگشت آن را به طرفداران تقدیم کنیم.

کاپیتان کره جنوبی اضافه کرد: دوران سختی را در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 گذراندیم و زمان هایی بودند که رضایت نداشتیم. در واقع می خواستیم بهتر کار کنیم، زیرا تیم با اراده و مشتاق هستیم. هرچند صعود کردیم اما کار به انتها نرسیده است و باید کوشش کنیم. از بازی با حضور 60 هزار طرفدار خیلی هیجان زده ام. فوتبال بدون طرفدار به یک ورزش متفاوت تبدیل می گردد. فکر می کنم بازیکنان و طرفداران منتظر بازی فردا هستند. امیدواریم با پیروزی برابر ایران به طرفداران مان لبخند بزنیم.

تیم های ملی ایران و کره جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی 2022 قطعی نموده اند. ایران با 22 امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره جنوبی 20 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. بازی این دو تیم روز چهارم فروردین 1401 در استادیوم جام جهانی سئول برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سون: می خواهیم پیروزی برابر ایران را به طرفداران تقدیم کنیم، در تهران هم می توانستیم پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سون: می خواهیم پیروزی برابر ایران را به طرفداران تقدیم کنیم، در تهران هم می توانستیم پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید