شفیعی: خیلی از جوان های سایپا به پیراهن تیم ملی می رسند، برای فصل بعد تصمیمی نگرفته ام

به گزارش هوای اصفهان، مدافع تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است.

شفیعی: خیلی از جوان های سایپا به پیراهن تیم ملی می رسند، برای فصل بعد تصمیمی نگرفته ام

خالد شفیعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی هوای اصفهان، در خصوص شرایط فعلی سایپا در فاصله چهار هفته مانده به انتها لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط بدی ندارد و بعد از آغاز مجدد مسابقات چند بازی سخت برابر مدعیان داشتیم که امتیاز گرفتیم. البته در بازی آخر با شاهین بوشهر باید برنده از زمین بیرون می آمدیم و اگر سه امتیاز را می گرفتیم، شرایط بهتر می شد.

وی درباره بازی های به جامانده سایپا در لیگ برتر و اینکه آیا آنها خطر سقوط را احساس نمی نمایند، تأکید کرد: در چهار بازی انتهای با ماشین سازی، فولاد، پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان روبه رو می شویم که هر چهار تیم قوی هستند و فوتبال خوبی را به نمایش می گذارند. با این حال کوشش ما این است که نتایج خوبی بگیریم و لیگ را با شرایطی خوب به انتها برسانیم.

شفیعی در پاسخ به این پرسش که چرا در این فصل جوانگرایی در سایپا نتیجه مثبتی نداشت؟، گفت: به هرحال جوانگرایی تاوان دارد و قرار نیست خیلی سریع جواب بدهد. ابراهیم صادقی هم در این فصل بابت جوانگرایی سختی های زیادی کشید، ولی مطمئناً همین جوان ها در آینده ای نزدیک به پیراهن تیم ملی می رسند و سایپا هم نتیجه مثبتش را می بیند.

مدافع تیم فوتبال سایپا درباره اینکه آیا قرار است فصل بعد هم در این تیم بماند، توضیح داد: من از انتخاب سایپا راضی هستم و ان شاءالله فصل برایم به خوبی تمام گردد. قراردادم هم رو به اتمام است، ولی هنوز تصمیمی در خصوص فصل بعد نگرفته ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شفیعی: خیلی از جوان های سایپا به پیراهن تیم ملی می رسند، برای فصل بعد تصمیمی نگرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفیعی: خیلی از جوان های سایپا به پیراهن تیم ملی می رسند، برای فصل بعد تصمیمی نگرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید