طاهرزاده: تمام مربیان آسیایی باید به احترام پرسپولیس بایستند، سیاست گل محمدی درست بود

به گزارش هوای اصفهان، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که تمام مربیان آسیا باید به احترام پرسپولیس بایستند و این تیم را تشویق نمایند.

طاهرزاده: تمام مربیان آسیایی باید به احترام پرسپولیس بایستند، سیاست گل محمدی درست بود

بهنام طاهرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی هوای اصفهان درباره چهارمین پیروزی پیاپی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل گوای هند گفت: ملاقات مقابل گوا برای پرسپولیس که در این سال ها در آسیا حرف اول را می زند و تیم های قدرتمندتری را شکست داده است، یک بازی تمرینی خوب بود . پرسپولیس زنگ خطر را هم برای رقبای آسیایی اش به صدا درآورد.

وی اضافه کرد: پیش از این گفته بودم تمام مربیان لیگ برتر ایران باید به احترام پرسپولیس بایستند و این تیم را تشویق نمایند و حالا تمام مربیان آسیایی باید این کار را انجام دهند. چون یحیی گل محمدی تیمی یکدست ساخته که 11 نفر داخل زمین با 11 بازیکن روی نیمکت تفاوتی با هم ندارند و هر تیمی در زمین باشد در قالب کار تاکتیکی تیم، کارایی لازم را دارند.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بازیکنان گوا این آرزو را داشتند که مقابل تیم عظیمی چون پرسپولیس بازی نمایند و این را می شد از چهره آنها متوجه شد. این عظیمترین بازی عمر بازیکنان هندی و حتی اسپانیایی گوا بود.

طاهرزاده درباره تغییرات گسترده در ترکیب پرسپولیس نسبت به سه بازی ابتدایی این تیم گفت: گل محمدی بهترین کار ممکن را کرد؛ هم تمام بازیکنان را در شرایط بازی قرار داد و هم بازیکنانی که فشار زیادی را در سه بازی اول تحمل نموده بودند، استراحت کردند تا برای بازی های سخت تر که فیزیکی تر است، آماده شوند. پرسپولیس الان تیم کامل و یکدستی دارد که فرقی ندارد چه نفراتی بازی نمایند و به نظرم یحیی سیاست درستی را در پیش گرفت.

وی با بیان اینکه پرسپولیس تیمی پر ستاره دارد که خوب مدیریت می گردد، اضافه کرد: گل محمدی چون در تیم پرستاره پرسپولیس با حضور بازیکنانی چون احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی کیا، کریم باقری، علی دایی و خیلی ستاره های دیگر بازی نموده، خوب می داند چگونه تیمی پر ستاره را مدیریت کند. او این مسئله را از مربیان عظیمی چون استانکو به خوبی آموخته و از هر مربی اش یک نکته هم آموخته باشد، اکنون به خوبی تیمش را مدیریت می نماید. حتی دیدید که دو مدافع اصلی این تیم هم عوض شدند و کمال کامیابی نیا و محمد شریفی جای آنها بازی کردند.

بازیکن سابق پرسپولیس با تمجید از مهدی ترابی گفت: ترابی بازیکنی است که بالاتر از سطح فوتبال آسیا بازی می نماید و مانند مهدی طارمی حقش حضور در تیم های عظیم اروپایی است. یحیی گل محمدی قطعاً می تواند با این بازیکنان به قهرمانی آسیا برسد. برخلاف دو دوره پیش که پرسپولیس با برانکو و یحیی به فینال رسید و نیمکتش خالی بود، این دوره در صورت رسیدن به فینال می تواند با تیمی کامل و نیمکتی خوب، به قهرمانی برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طاهرزاده: تمام مربیان آسیایی باید به احترام پرسپولیس بایستند، سیاست گل محمدی درست بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهرزاده: تمام مربیان آسیایی باید به احترام پرسپولیس بایستند، سیاست گل محمدی درست بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید