اخبار سیاسی

مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد در روز 22 بهمن اعلام شد

سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه دسترسی خیابان های منتهی به میدان آزادی در شب 21 بهمن از ساعت 23 تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی در روز 22 بهمن مسدود است، تدابیر لازم جهت اطلاع رسانی مسافرین در نظر گرفته شده است.

21 بهمن 1402

هشدار همتی به توسعه فاصله عقب ماندگی ایران از قدرت های مالی

عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی درباره اهمیت عضویت ایران دربریکس (BRICS) و آینده ارز واحد آن، نوشت: نظر به سیاست های سلطه گرانه آمریکا و تحریم های طولانی مدت علیه اقتصاد ایران، عضویت کشورمان در بریکس از اهمیت برخوردار است و خبری مثبت و یک سیاست...

4 شهریور 1402

مرکز ملی رقابت: ساترا فاقد بی طرفی لازم برای تنظیم گری رقابت رسانه های صوت و تصویر فراگیر است

مرکز ملی رقابت شایعه تأیید شورای رقابت صوت و تصویر فراگیر ساترا از سوی این مرکز را تکذیب کرد.

16 مرداد 1402

وزیر خارجه چین: روابط پکن و واشنگتن در پایین ترین سطح خود از سال 1979 است

ایسنا نوشت: وزیر خارجه چین پس از ملاقات امروز با همتای آمریکایی اش در پکن گفت که روابط دو کشور در پایین ترین سطح خود از سال 1979 است.

29 خرداد 1402

سازوکار دریافت مالیات از پزشکان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سازوکار مالیات پزشکان شاغل در مراکز درمانی اعم از دولتی، خصوصی، وابسته به نهاد های عمومی، نیرو های مسلح، خیریه ها و شرکت های دولتی را معین کردند.

8 اسفند 1401

عکس، اتفاق عجیب؛ ملاقات هادی ساعی و وزیر ورزش فتوشاپی شد!

بعد از ملاقات هادی ساعی و وزیر ورزش سایت فدراسیون تکواندو دست به اقدام عجیب زد.

27 بهمن 1401

روایت اکونومیست از جنگ ChatGPT و گوگل

برای بیش از 25 سال موتور های جست و جو دروازه ورودی اینترنت بوده اند. بسیاری از کاربران ممکن است سایت آلتاویستا را به یاد نیاورند، اما این سایت نخستین موتور جست و جویی بود که تمام محتوای متنی وب را پایش می کرد، اما گوگل آن را به طور کل از فضای اینترنت...

23 بهمن 1401

پارک اکباتان همدان مرکز گردشگری بچه ها شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان گفت: پارک 250 هکتاری اکباتان به عنوان مرکز گردشگری بچه ها کشور در نظر گرفته شده و با راه اندازی آن همدان به عنوان مقصد گردشگری کودک شناخته می شود.

21 بهمن 1401

حقوق سربازان 5 میلیون تومان می گردد؟

جام جم نوشت: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش حقوق سربازان به 5 میلیون تومان اطلاع داد.

17 بهمن 1401

تاکید سران قوا بر هوشیاری ملت در برابر خبرسازی های دروغ

سران قوای سه گانه در نشست مشترک بر ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر ملت فهیم ایران در برابر خبرسازیهای بدون سند و دروغپردازیهای دشمنان با هدف ایجاد اختلاف میان مسئولان کشور و تشویش اذهان عمومی تاکید کردند.

12 آذر 1401

رسانه 10 هزار میلیارد تومانی؛ صداوسیما چه درآمد هایی را پنهان می کند؟

هم میهن نوشت: صداوسیما یکی از مجموعه های بزرگ فصل رسانه در بودجه عمومی دولت است. تقریبا 90 درصد از اعتبارات بخش رسانه به صداوسیما می رسد، با این حال این بودجه دولتی فقط نیمی از هزینه های این سازمان عریض و طویل را پوشش می دهد و مابقی باید از محل تبلیغات تامین...

2 آذر 1401

8 مجله ی آلمانی برای کسانی که مشغول خواندن این زبان سخت هستند

آلمان یکی از پیشگامان انتشار مجلات، ماهنامه ها و فصل نامه ها در دنیا است. امروز بسیاری از این مجلات نام های بزرگ و شناخته شده ای در دنیا هستند مانند اشپیگل که از منظر سیاسی و اجتماعی پرطرفدار و تاثیرگذار است. در کنار آن مجلات بسیار دیگری هم به زبان آلمانی...

2 آبان 1401

انتها عمر مدارس کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمع آوری مدارس کانکسی با بیش از 15 نفر در استان در دستور کار است.

26 مرداد 1401

کشاورزان برای فراوری محصولاتشان باید نگاه جهانی داشته باشند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: فراوری محصولات کشاورزی باید صادرات محور و منطبق بر استاندارد های بهداشتی روز جهان باشد.

21 مرداد 1401

مجلس با واردات خودرو از منطقه ها آزاد مخالفت کرد

ورود خودرو به کشور از سال 97 متوقف شد؛ به طوری که دولت در این دو سال درآمدی از ناحیه واردات این محصولات در بودجه برای خود در نظر نگرفته بود. با توجه به اعمال تحریم های بین المللی دولت به منظور ساماندهی ارزی کشور از همان سال های 97 مطرح کرد که برنامه ای برای...

8 مرداد 1401

چرا مردها از رانندگی زن ها اذیت می شوند؟

خبرنگاران : مطمئن هستیم که تا کنون، با جوکها یا تصاویر طنز زیادی درباره رانندگی زن ها روبرو شده اید. تصاویر بسیار زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که رانندگی خانمها را به طنز گرفته اند.

31 تیر 1401

ارسال پرونده ثبت جهانی همدان و هگمتانه به یونسکو در سال 1401

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، #گردشگری و صنایع دستی از ارسال پرونده منظر شهری تاریخی #همدان و هگمتانه در سال 1401 برای ثبت در لیست جهانی یونسکو اطلاع داد.

25 تیر 1401

میرکاظمی: دولت کسری بودجه ندارد، واریزی های یارانه برابر متن بودجه در حال اجرا است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: میزانی که ما الان در حال بازتوزیع هستیم بسیار بیشتر از آن چیزی است که به باید به ارز ترجیحی می دادیم.

18 تیر 1401

سریال کره ای قلب خونین؛ دسیسه و عشق در دربار چوسان

سریال قلب خونین از همان لحظۀ اولی که شروع می شود بیننده را با خودش درگیر می کند. در سکانس شروعین قسمت اول ما مقامات دربار چوسان را می بینیم که در حیاط قصر زانو زده اند و با فریاد و التماس از امپراطور می خواهند که ولیعهد لی تائه (با بازی لی جون) را از مقامش...

16 تیر 1401

بخش خصوصی گندم وارد می نماید

به گزارش خبرنگاران، در راستای تحقق اهداف دولت در تامین کالاهای اساسی و فراوانی و ذخیره سازی آنها، مجوز واردات گندم به وسیله بخش غیردولتی صادر شد.

16 تیر 1401
تعداد: (196)