عادی انگاری؛ مهمترین چالش کرونا، انجام مشاوره برای واکسن نزده ها

به گزارش هوای اصفهان، خبرنگاران/گیلان سخنگوی علوم پزشکی گیلان، عادی انگاری را مهمترین چالش کرونا در گیلان دانست و گفت: بستری های کرونایی به زیر 200 نفر رسید.

عادی انگاری؛ مهمترین چالش کرونا، انجام مشاوره برای واکسن نزده ها

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با هوای اصفهان، با اشاره به اینکه کاهش آمار مبتلایان به کرونا به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری بستگی دارد، اظهار کرد: عادی انگاری مهمترین چالش کرونا در گیلان است.

وی مجموع بستری های کرونایی گیلان را زیر 200 نفر دانست و اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 39 بیمار نو مبتلا به کرونا در بیمارستان های گیلان بستری شدند که با این تعداد آمار بیماران بستری در گیلان به 193 نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری شدن چهار بیمار نو در بخش آی.سی.یو، یادآور شد: در مجموع 38 بیمار بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گیلان داریم.

مهرابیان، با بیان اینکه نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس گیلان ادامه دارد، اعلام کرد: از آغاز بازگشایی مدارس در پاییز سال جاری، 1061 مدرسه در سراسر استان مطابق با دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا پایش و بازرسی شد.

وی با اشاره به مشاهده بعضی نواقص در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تذکر به مدیران مدارس نواحی آموزش و پرورش، مطرح کرد: دانش آموزانی که تا به امروز واکسن کرونا دریافت نکرده بودند، با خانواده های آنان مشاوره شد و سپس به مراکز واکسیناسیون روانه شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عادی انگاری؛ مهمترین چالش کرونا، انجام مشاوره برای واکسن نزده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادی انگاری؛ مهمترین چالش کرونا، انجام مشاوره برای واکسن نزده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید