مقاله: برترین فستیوال ها و رویدادهای زمستانی کانادا

به گزارش هوای اصفهان، اگر در زمستان به تور کانادا رفتید توصیه می کنیم خود را به 100 هزار نفری برسانید که در فستیوال اسکیت نقره ای در شهر ادمونتون دور هم جمع می شوند و اوقاتی خوش و خاطره انگیز را سپری می نمایند. هر فوریه مردم محلی و مسافران از دور و نزدیک به سمت ساحل رودخانه ساسکاچوان شمالی می فرایند تا در یک رویداد 10 روزه شامل مسابقه اسکیت روی یخ، مجسمه های یخی و کلی فعالیت تفریحی دیگر با موضوع زمستان شرکت نمایند. بعضی از بهترین کارهایی که در این فستیوال می توانید انجام دهید شامل بازدید از قلعه یخی و شرکت در مسابقه دو با کفش های برفی است. البته ایستادن در کنار، با یک نوشیدنی گرم در دست و دیدن این مسابقه هم لذت خودش را دارد.

مقاله: برترین فستیوال ها و رویدادهای زمستانی کانادا

فرنی یک شهر کوچک اما پر جنب و جوش کوهستانی در استان بریتیش کلمبیا است. فستیوال Griz Days که هر سال در این شهر برگزار می گردد، هر آن چه که کانادا با آن شناخته می گردد را گرفته و آن را جشن می گیرد. برای مثال مسابقه قدرتی این فستیوال را در نظر بگیرید؛ مسابقه ای که اره کردن، پرتاب تبر، خوردن پنکیک، کشتی پا و آتش درست کردن را ترکیب نموده است و در آن مردان و زنان قدرتمند با هم برای عنوان سرسخت ترین گریز رقابت می نمایند. شما همچنین می توانید رژه ها، مراسم آتش بازی و نمایش چوب برهای کوهستان راکی را هم در این فستیوال ببینید.

مجموعه نمایشگاهی و سرگرمی Ontario Place در شهر تورنتو هر زمستان از اواخر ماه نوامبر تا هفته اول ژانویه به محل برگزاری فستیوال بی نظیر شفق قطبی تبدیل می گردد. نمایش های عظیم و زیبای نوری، زمین های اسکیت روی یخ پر زرق و برق، بازارهای کریسمسی و موسیقی زنده بعضی از جذابیت های این فستیوال خارق العاده هستند. هر سال بازی های و سواری های جدید به این مجموعه اضافه می گردد و در کنار زمین تیوپ سواری عظیم 50 متری و چرخ و فلک مجموعه قرار می گیرند.

منبع مقاله: برترین فستیوال ها و رویدادهای زمستانی کانادا

به "مقاله: برترین فستیوال ها و رویدادهای زمستانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: برترین فستیوال ها و رویدادهای زمستانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید