نسخه انگلیسی زبان یک دور دیگر ساخته می گردد

به گزارش هوای اصفهان، نسخه انگلیسی زبان فیلم سینمایی یک دور دیگر که جایزه اسکار برترین فیلم بین المللی را دریافت نموده، احتمالا با نقش آفرینی دی کاپریو ساخته می گردد.

نسخه انگلیسی زبان یک دور دیگر ساخته می گردد

به گزارش خبرنگار به نقل از ورایتی، قرار است یک نسخه هالیوودی از فیلم سینمایی یک دور دیگر که به تازگی جایزه برترین فیلم بین المللی را دریافت نموده بود، ساخته گردد. این فیلم دانمارکی داستان چهار دوست است که راه حلی برای غلبه بر میانسالی پیدا می نمایند.

لئوناردو دی کاپریو برای نقشی در نظر گرفته شده که در نسخه اصلی مدس میکلسن آن را بازی نموده، اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است.

کمپانی فراوری فیلم آپیان وی که متعلق به لئوناردو دی کاپریو است حق ساخت این فیلم را در یک رقابت تنگاتنگ دریافت نموده است. رقابتی که کمپانی ناین استوری متعلق به جیک جیلنهال و همینطور الیزابت بنکس در آن حاضر بودند. لازم به ذکر است دو کمپانی دیگر تامین اقتصادی این نسخه انگلیسی را انجام می دهند.

در روز یکشنبه و زمان برگزاری اسکار، ونتربرگ که جایزه برترین فیلم بین المللی را برای این اثر دریافت کرد، در یک سخنرانی احساسی جایزه اش را به دختر 19 ساله اش تقدیم کرد که چهار روز پیش از آغاز فیلمبرداری این پروژه در یک حادثه رانندگی جانش را از دست می دهد.

نسخه دانمارکی یک دور دیگر از فیلم های منتخب جشنواره فیلم کن هم بود و در جشنواره های تورنتو و سان سباستین هم به نمایش گذاشته شد. علاوه بر میکلسن، بازیگران دانمارکی دیگری مثل توماس بو لارسن، مگنوس میلنگ و لارس رانته در این فیلم بازی نموده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نسخه انگلیسی زبان یک دور دیگر ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه انگلیسی زبان یک دور دیگر ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید