سینما

10 فیلم ترسناک مدرن که می توانند به آثار ماندگار و کلاسیک تبدیل شوند

هدف اصلی فیلم های ترسناک چیست؟ ترساندن، شوکه کردن و به وحشت انداختن مخاطب. از زمان شکل گیری ژانر وحشت تا کنون، بسیاری از فیلم های ترسناک پایبند این قانون نانوشته بوده اند. از درخشش (The Shining) تا جن گیر (The Exorcist)، فیلم های ترسناک سال ها است که دل هوادارانشان...

22 خرداد 1402

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی دارد و در طول میلیون ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش نموده است.

22 فروردین 1402

10 فیلم انیمه مجذوب کننده و دیدنی که باید برنده جایزه اسکار برترین انیمیشن سال می شدند

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با 10 مورد از برترین انیمه های ژاپنی آشنا کنیم که شایستگی جایزه اسکار بخش برترین انیمیشن سال را داشتند.

24 اسفند 1401

چاکا، زیباترین دریاچه نمک جهان

دریاچه نمک چاکا یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین دریاچه های نمک در دنیاست که یکی از جاذبه های گرشگری در کشور چین محسوب می گردد.

13 دی 1401

موسیقی فیلم به تنهایی می تواند اثری مستقل باشد

یک آهنگساز گفت: موسیقی فیلم می تواند در عین پیوند با داستان سینمایی اثر مستقلی باشد که مخاطب بدون تماشا آن تمام درونیات آهنگساز را دریابد.

3 مهر 1401

سینمای مستند پیشرو بودن خود را از دست داد

به گفته یکی از مستند سازان؛ سینمای مستند پیشرو است و خوشبختانه از جامعه عقب نمانده و شاید ما دست اندر کاران صنف عقب مانده ایم.

24 شهریور 1401

نوید محمدزاده: همه رویایم به واقعیت تبدیل شد ، این فیلم را که دیدم ناگهان گریه کردم

نوید محمدزاده بازیگر سینما که پس از حواشی جشنواره فیلم کن در رسانه ها و فضای مجازی حضور کمرنگی داشت، پایان برخلاف برخی پیش بینی ها در جشنواره فیلم ونیز برای نمایش فیلم شب،داخلی، دیوار به کارگردانی وحید جلیلوند حاضر شد.

20 شهریور 1401

مادر سیما تیرانداز شیک تر از خودش !

عکسی از سیما تیرانداز و مادرش در یک کافه منتشر شد.

26 تیر 1401

توجه جوانان را به برندتان جلب کنید

با این روش ها اعتماد نسل جوان را بدست آوریدخیلی از جوانان امروزی با دیدی منفی به شرکت ها نگاه میکنند و تلاش برای جذب این نسل جوان معمولا با شکست روبرو می شود. این نسل چگونه باید به محصول یا خدمتی که ارائه می شود، اطمینان کنند و با این دید به شما نگاه نکنند...

28 خرداد 1401

دستگاه طیف بینی فوتوالکترون پرتو ایکس (XPS) در دانشگاه اصفهان راه اندازی شد

محققان دانشگاه اصفهان، در اقدامی ارزشمند، دستگاه طیف بینی فوتوالکترون پرتو ایکس (XPS) که به علت مسائل فنی و تحریم های ظالمانه به مدت 10 سال بلااستفاده مانده بود را نصب و راه اندازی کردند.

25 خرداد 1401

دانلود قسمت دوم سریال جیران با حجم رایگان

دانلود قسمت 2 سریال جیران از ساعت 8 صبح آدینه 29 بهمن ماه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت دوم سریال جیران با بالاترین کیفیت و نو به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

12 خرداد 1401

شهر فرنگ در دفتر زمستان

تهران (پانا) - برنامه ادبی دفتر زمستان با موضوع شهر فرنگ راهی آنتن صبا می گردد.

6 خرداد 1401

27 هزار نفر از موزه سینما بازدید کردند

تهران (پانا) - آمار بازدیدکنندگان از تالارها و سینماهای موزه سینمای ایران در 11 ماه سال 1400 اعلام شد.

2 خرداد 1401

پیشنهاد سریال: جداسازی یا Severance با ایده ای کاملا نو

سریال ها و فیلم هایی که ایده و خط داستانی تکراری دارند، درصد زیادی از محتواها را تشکیل می دهند. اصلا در ژانر علمی تخلی و فانتزی که ایده های تکراری بیداد می نمایند: سفرهای زمانی، کلون کردن، درگیری با مهاجمان فرازمینی و …

27 اردیبهشت 1401

موتورولا اج پلاس 2022 با مشخصات فنی عالی و پشتیبانی از قلم رونمایی شد

موتورولا بار دیگر به صحنه رقابت بازگشته است! این بار اما با کمک شرکت لنوو که هم خود فعالیت خوبی در زمینه تولید گوشی های قدرتمند دارد و هم موتورولا تحت نظارت آن پیشرفت خوبی داشته است. گوشی جدیدی هم که موتورولا تولید کرده با نام اج 30 پلاس 2022 یک پرچم دار است...

4 اردیبهشت 1401

حسین بیرانوند: زندگی من خیلی شبیه بیرانوند است

تهران (پانا) - حسین بیرانوند بازیگر نقش اصلی فیلم بیرو می گوید زندگی اش شباهت بسیاری به زندگی علیرضا بیرانوند دارد. وی که ظاهری بسیار نزدیک به گلر اول تیم ملی فوتبال ایران دارد شباهت چهره اش را به واسطه هم قبیله بودنش با کارآکتر اصلی داستان می داند.

30 فروردین 1401

نون خ برای نوروز 1401 آماده می گردد؟

تهیه کننده نون خ از فراوری و پخش این سریال در سال 1402 اطلاع داد.

26 فروردین 1401

اوپنهایمر؛ تاریخ اکران، بازیگران و هر آنچه از فیلم تازه کریستوفر نولان باید بدانید

کریستوفر نولان هر چند سال یک بار، فیلمی را کارگردانی می کند که مخاطبین زیادی را به سمت خود جلب می کند. فیلم های او قادرند با تمامی فیلم های برجسته سایر فیلم سازان افسانه ای رقابت نمایند. او به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه نماینده، یکی از پیروز ترین افراد...

20 فروردین 1401

از نقد و آنالیز کلاسیک تا کشف آب در سطح ماه؛ برترین های علم و تکنولوژی

اگر فرصت پیگیری خبرها و اتفاقات مهم دنیای علم و تکنولوژی را ندارید، می توانید گلچینی از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای علم و تکنولوژی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های علم و تکنولوژی، هر هفته 10 خبر، مقاله و ویدیوی...

29 بهمن 1400

تدوین منشور عکاسی و فیلمبرداری از اشیا در موزه ها

به گفته مدیر کل امور موزه ها، منشور عکاسی و فیلمبرداری از اشیای فرهنگی-تاریخی موزه ها تدوین شد.

21 بهمن 1400
تعداد: (64)