نظری: هیچ اولتیماتومی به محمود فکری داده نشده، آذری جهرمی به عنوان یک طرفدار موضع گیری نموده نه وزیر!

به گزارش هوای اصفهان، سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در این دو روز شایعه شده که در نشست هیات مدیره تماسی از طرف وزیر با اعضای هیات مدیره گرفته و به ما اعلام شده که از آقای فکری حمایت کنید، ولی از اساسا این موضوع این کذب است.

نظری: هیچ اولتیماتومی به محمود فکری داده نشده، آذری جهرمی به عنوان یک طرفدار موضع گیری نموده نه وزیر!

به گزارش گروه ورزشی هوای اصفهان، حجت نظری که به صورت آنلاین جوابگوی سوالات هوای اصفهان بود در مورد آخرین شرایط باشگاه استقلال اظهار و پست آذری جهرمی علیه این باشگاه گفت: آقای آذری جهرمی خودش خاطرنشان کرد این موضوع را در قالب وزیر اعلام ننموده و مثل یک طرفدار آن مطرح نموده است. باشگاه استقلال هم پاسخی به صحبت های طرفداری نمی دهد، چون در شان ما نیست این کار را انجام بدهیم.

وی با اشاره به یاری های اسپانسر باشگاه استقلال اضافه کرد: وعده هایی به ما ارائه شده تا جایی اگر احتیاج باشد حتی یاری های ارزی هم به ما انجام بدهند. در این بین آقای آصفی هم با توجه به تجاربی که در این حوزه دارند ورود خواهد نمود. کارگزار باشگاه در این مدت زحمات زیادی کشیده و بعد از این هم در کنار ما خواهد بود.

سخنگوی استقلال در مورد اینکه آیا باشگاه در انتخابات به علی کریمی رای می دهد یا خیر گفت: ما در این زمینه هنوز جلسه ای نداشتیم و تصمیم نهایی را هنوز اتخاذ ننموده ایم. همه گزینه ها را مد نظر داریم و اگر احتیاج باشد با مدیرعامل و هیات مدیره جلسه خواهیم داشت. در مجموع منافع استقلال را در نظر می گیریم، ممکن است این تصمیم گیری علنی و یا غیر علنی گرفته گردد، اما منافع باشگاه لحاظ می گردد.

نظری در پاسخ به این سوال که آورده هیات مدیره برای باشگاه استقلال چه بوده است بیان کرد: ما از ابتدا فعالیت های باشگاه را در هیات مدیره بخش بندی کردیم و قرار است هر کدام از اعضای هر کدام به مدیرعامل یاری نمایند. من در حوزه فرهنگی-رسانه، عبدیان در حوزه ورزشی، خلیل زاده در حوزه مالی و آصفی در حوزه بین الملل به مدیرعامل یاری خواهد نمود. مطمئنا همه کسانی که به عنوان نماینده استقلال مشغول فعالیت هستند تا روزی که در این باشگاه مسئولیت دارند بهترین اتفاقات را رقم خواهند زد. فعالیت هایی هم شروع شده که در حال به ثمر نشستن است.

وی ادامه داد: متاسفانه فضای رسانه ای ما به شکلی است که مملو از غیر واقعی بودن است. بعضا بعضی اخبار را تکذیب و بعضی مواقع هم آن ها را تکذیب نمی کنیم. به این دلیل خیلی از اقدامات که رقم خورده در کوران این اخبار گم شده است. در این مدت هم نتوانستیم روی کار های انجام شده و نشان دادن آن ها به طرفداران تمرکز کنیم. این اتفاق در ماه های آینده رخ می دهد. در ماه های آینده گزارشی به مردم ارائه می کنیم تا آن ها بدانند بر اساس قانون تجارت عمل کردیم. البته ضعف هایی داشته ایم، ولی به دنبال اضافه کردن نقاط قوت هستیم.

سخنگوی استقلال در مورد ناراحتی اعضای هیات مدیره از فکری درست است یا خیر گفت: در این دو روز شایعه شده که در نشست هیات مدیره تماسی از طرف آقای وزیر با اعضای هیات مدیره گرفته شده و به ما اعلام شده که از آقای فکری حمایت کنید، ولی از اساسا این موضوع این کذب است. مطمئنا در این چند روز دیدید که از سرمربی تیم حمایت نموده ایم و حمایت خواهیم کرد. همواره کوشش کردیم تا استقلال بهترین نتایج را بگیریم. ممکن است ضعف هایی داشته باشیم، ولی مطمئنا در ادامه راه پیرامون این مساله صحبت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نظری: هیچ اولتیماتومی به محمود فکری داده نشده، آذری جهرمی به عنوان یک طرفدار موضع گیری نموده نه وزیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: هیچ اولتیماتومی به محمود فکری داده نشده، آذری جهرمی به عنوان یک طرفدار موضع گیری نموده نه وزیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید