هزینه مهاجرت به کبک در سال 2021

به گزارش هوای اصفهان، استان کبک کانادا از اول ژانویه 2021 هزینه های رسیدگی به درخواست های مهاجرت را افزایش داده است. این افزایش همه ساله رخ می دهد و مبتنی بر تغییرات سالانه در شاخص قیمت مصرف کننده هستند. لازم به ذکر است هزینه های زیر از اول ژانویه 2021 افزایش یافته است:

هزینه مهاجرت به کبک در سال 2021
  • هزینه متقاضیان اصلی که به عنوان اسکیلدورکر درخواست داده اند از 812 دلار به 822 دلار افزایش یافته است؛
  • هزینه هر عضو خانواده که متقاضی اصلی را همراهی می نماید از 174 دلار به 176 دلار افزایش یافته است؛
  • هزینه راستی آزمایی جاب آفر دائمی یا ارزیابی تاثیرات آن بر بازار کار کبک از 202 دلار به 205 دلار افزایش یافته است؛
  • هزینه متقاضیان اصلی مهاجرت به وسیله کسب و کار که شامل سرمایه گذاران کبک، کارآفرینان کبک و خویش فرمایان کبک می گردد، برای دو دسته مهاجرتی آخر به ترتیب از 15,763 دلار به 15,962 دلار و از 1,099 دلار به 1,113 دلار افزایش پیدا نموده است؛
  • هزینه کارگران موقت و درخواست های دانشجویان خارجی از 202 دلار به 205 دلار رسیده است؛
  • هزینه معادل سازی مدارک تحصیلی اخذ شده در خارج کبک از 121 دلار به 123 دلار افزایش یافته است.

هزینه های فوق برای رسیدگی به درخواست های مهاجرت به کبک است. وقتی فرم درخواست مهاجرت را تکمیل کردید ممکن است ملزم به پرداخت هزینه های دیگر مرتبط با پرونده تان باشید که شامل هزینه ترجمه مدارک و آزمون زبان می گردد.

اوایل سال بعد تغییرات بیشتری رخ خواهد داد

کبک بعلاوه اخیرا تغییراتی را در رابطه با ارائه مدارک اتباع خارجی به وسیله برنامهInternational Student Program (ISP) و Quebec Experience Program (Programme de lexpérience québécoise or PEQ) اعلام نموده است. از تاریخ 26 ژانویه 2021 تمام درخواست هایی که به وسیله این برنامه ها ارائه شده اند باید به صورت الکترونیکی ارائه شوند. وزارت مهاجرت کبک دیگر از این تاریخ به بعد درخواست های کاغذی قبول نخواهد کرد.

بعلاوه درخواست های مهاجرت به وسیله برنامه مهاجرتی International Student Program (ISP) باید به وسیله وبسایت درخواست آنلاین برای گزینش موقت تحصیلات ارائه شوند. در رابطه با درخواست هایی که به وسیله PEQ ارائه می شوند سرویس آنلاین در اواسط ماه ژانویه بر رروی پورتال Arrima در دسترس خواهد بود. تمام مدارک منجمله فرم درخواست و رسید پرداخت هزینه ها باید از 26 ژانویه 2021 به وسیله Arrima ارائه شوند.

کبک بعلاوه اعلام نموده است که ارائه الکترونیکی مدارک برای سه پروژه پایلوت مهاجرت دائمی که در سال 2021 اجرا خواهد شد الزمی است:

  • پایلوت مختص پیشخدمت ها؛
  • پایلوت برای کارگران شاغل در هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و جلوه های بصری؛
  • پایلوت برای کارگران شاغل در تولید مواد غذایی.

اهداف مهاجرتی کبک برای سال 2021

کبک در سال 2021 میخواهد به وسیله برنامه مهاجرت مالی/کاری بین 27500 تا 29300 مهاجر تازه جذب کند که حداکثر شامل 24200 اسکیلدورکر هم می گردد. استان کبک بعلاوه میخواهد حداکثر 4300 متقاضی را به وسیله برنامه های مهاجرت به وسیله کسب و کار که شامل Quebec Entrepreneur Program و Self-Employed Program می گردد جذب نکد. علاوه بر این حداکثر 800 متقاضی به وسیله دسته های مهاجرت مالی نظیر پرستار خانگی و غیره پذیرش خواهد شد. بعلاوه 10200 مقیم دائم تازه به وسیله اسپانسرشیپ خانوادگی، پناهندگی و سایر برنامه های مهاجرتی پذیرش خواهند شد.

منبع: ویزا موندیال

به "هزینه مهاجرت به کبک در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه مهاجرت به کبک در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید