واکنش اصغر فرهادی به حوادث خوزستان و نصب بنرهای او در تهران

به گزارش هوای اصفهان، اصغر فرهادی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به نصب بنرهای تبریک موفقیت او در جشنواره کن و بعلاوه حوادث خوزستان واکنش نشان داد.

واکنش اصغر فرهادی به حوادث خوزستان و نصب بنرهای او در تهران

او از همکارانش (کانون کارگردانان) خواست به جای نصب بنر و عکس او برای تبریک دریافت جایزه عظیم هیات داورانِ هفتادوچهارمین جشنواره فیلم کن در خیابان های تهران، فرصتی را برای بیان دردهای مردم خوزستان، فراهم نمایند.

فرهادی اخیرا در جشنواره فیلم کن پیروز به کسب جایزه عظیم هیات داوران جشنواره به خاطر فیلم قهرمان شد.

به همین دلیل عکس هایی از بنرهای تبریک به اصغر فرهادی برای پیروزیت در جشنواره کن که در بعضی نقاط تهران نصب شده اند، منتشر شده است.

فرهادی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

همکاران عزیز، از صمیم قلب از شما ممنونم و قدردان لطف و مهری که به من داشته اید برای همواره خواهم بود اما در این روزهای تلخ که فریاد اعتراض های به حق مردمِ به ستوه آمده از ظلم، همانند تمام این سال ها با بازداشت و گلوله پاسخ داده می گردد و بیش از پیش آنان را از یافتن گوشی شنوا ناامید می نماید، میل قلبی ام آن است که به جای عکس من، جملات دردمندانه آن مادر خوزستانی در گوشه گوشه شهر نصب گردد، شاید این مظلومیت لحظه ای چشم های خواب زده را به عمق رنج این دوران باز کند.

حضور اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن و اظهارات او در گفت گوهای رسانه ای با حواشی فراوانی روبه رو شده است. بعضی به انتقاد شدید از فرهادی پرداختند که چرا در کن از اعتراض های خوزستان حمایت نکرد.در مقابل بسیاری هم به دفاع از فرهادی پرداختند.

منبع: فرارو

به "واکنش اصغر فرهادی به حوادث خوزستان و نصب بنرهای او در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اصغر فرهادی به حوادث خوزستان و نصب بنرهای او در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید