پتنت نو مایکروسافت موبایلی با 3 نمایشگر است

به گزارش هوای اصفهان به نقل از گیزموچاینا، شرکت مایکروسافت تا به امروز از فرایند ساخت موبایل های تاشو اجتناب نموده است. طبق گزارش نشریهPatiently Apple مایکروسافت پتنت دستگاهی با چند پنل نمایشگر(Multi-Panel Display Device) را ثبت نموده و احتمالاً پس از ساخت دستگاه های سرفیس دو احتمالاً در پی ساخت سرفیس تریواست. این پتنت در 23 جولای 2020 میلادی در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا (USPTO) ثبت و در دسامبر 2021 میلادی منتشر شده است. در اسناد مربوط به پتنت ویژگی های متعدد دستگاهی با 3 نمایشگر در یک تصویر ثبت شده اند.

پتنت نو مایکروسافت موبایلی با 3 نمایشگر است

پتنت دستگاه مذکور با هدف از بین بردن چالش نبود نمایشگر خارجی در سرفیس دو ارائه شده است. در این حق انتشار هنگامیکه دستگاه تا می گردد و نمایشگر های یک و دو رویهم قرار می گیرند، نمایشگر سوم به عنوان صفحه نمایش اصلی دستگاه عمل می نماید. هنگامیکه دستگاه باز گردد، نمایشگر آن بزرگتر از سرفیس دو خواهد بود.

بعلاوه در طرح این پتنت پنل نمایشگر یک کمی حجیم تر از پنل های 2 و 3 است و سخت افزارهای بیشتری مانند باتری در آن قرار گرفته است. یک نکته مهم نیز میزان دستگاه است. اگر میزان آن مانند استانداردهای فعلی سرفیس دو باشد، دستگاه در حال باز احتمالاً بسیار بزرگ و در حالت تا شده نیز بسیار حجیم است.

از آنجا که حق انتشار مذکور تازه منتشر شده، به سختی می توان زمان عرضه دستگاه را تخمین زد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پتنت نو مایکروسافت موبایلی با 3 نمایشگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتنت نو مایکروسافت موبایلی با 3 نمایشگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید