پلی استیشن وی آر 2 در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد

به گزارش هوای اصفهان، سونی بالاخره به صورت رسمی بازه زمانی انتشار هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر 2 را تعیین کرد. طبق اطلاعیه ای که در شبکه های اجتماعی پلی استیشن بیان شده است، آن ها قصد دارند پلی استیشن وی آر 2 را در اوایل 2023 عرضه نمایند.

پلی استیشن وی آر 2 در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد

البته، همچنان تاریخ دقیقی از عرضه این هدست واقعیت مجازی اعلام نشده است اما با این اطلاعات نو حداقل می توانیم تاریخ حدودی آن را متوجه شویم و بدانیم که در چه زمانی باید منتظر آن باشیم.

پیش از این، پلی استیشن به سرمایه گذاران اطلاع داده بود که میخواهد در هنگام عرضه این دستگاه، حداقل 20 بازی برای پلی استیشن وی آر در دسترس داشته باشد. در رویداد State of Play که اوایل تابستان امسال برگزار گردید، تریلری از بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain که بر اساس سری بازی هورایزن ساخته شده، نمایش داده شد. بعلاوه پلی استیشن در آن رویداد گفت که بازی های Resident Evil Village، No Mans Sky و The Walking Dead: Saints and Sinners - Chapter 2 از هدست پلی استیشن وی آر 2 در حالت واقعیت مجازی پشتیبانی خواهند کرد و همه این بازی ها در زمان عرضه این دستگاه در دسترس خواهند بود.

در اوایل سال 2022 شرکت سونی در نوشته ای در بلاگ پلی استیشن جزئیات فنی این دستگاه را گفت. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 4K و ویژگی HDR خواهد بود و به ازای هر چشم دارای رزولوشن 2000×2040 با نرخ فریم 90/120 هرتز است.

این دستگاه بعلاوه با دو کنترلر نو به نام سنس (Sense) همراه خواهد بود که از قابلیت هایی نظیر بازخورد لمسی و فناوری ماشه (تریگر) حساس استفاده خواهند کرد.

با نگاهی به سال های اخیر، می توان متوجه شد که نیمه اول سال همواره برای پلی استیشن و عرضه بازی هایی انحصاری اش بسیار مهم بوده است. آن ها هورایزن فوربیدن وست را در مارس 2016 عرضه کردند و دنباله آن یعنی هورایزن فوربیدن وست هم در فوریه همین امسال منتشر شد. البته، آن ها در امسال گرن توریسمو را هم در نیمه اول سال به انتشار رساندند. عرضه پلی استیشن وی آر 2 در اوایل سال 2023 می تواند نشانگر این باشد که پلی استیشن می خواهند نیمه اول سال آینده را هم پرقدرت آغاز کند.

اگر بخواهیم با کمی ارفاق نگاه کنیم، اوایل سال 2023 می تواند تا ماه آوریل سال آینده هم طول بکشد. با این حال، این در شرایطی است که هیچ تغییری در برنامه های پلی استیشن یا اتفاق عجیب دیگری به وقوع نپیوندد.

منبع: Game Developer

منبع: دیجیکالا مگ

به "پلی استیشن وی آر 2 در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی استیشن وی آر 2 در اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید