چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان به کار خود سرانجام داد

به گزارش هوای اصفهان، خبرنگاران/کرمان چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی استان کرمان امشب دوم آبان ماه به کار خود سرانجام داد.

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان به کار خود سرانجام داد

به گزارش هوای اصفهان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین اختتامیه این جشنواره گفت: برگزاری چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی در روزهای کرونایی باعث شادمانی و شور در کشور و استان کرمان شد و امشب کتاب چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی استان کرمان بسته می گردد.

وی از به کمال رسیدن جشنواره موسیقی نواحی باوجود فراز و فرودها، سخن گفت و اضافه نمود: به همت تعدادی از هنرمندان موسیقی نواحی در کشور، چراغ جشنواره در شرایط کرونا در دو سال گذشته خاموش نشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از حضور 70 هنرمند از سراسر کشور در چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی اطلاع داد و بیان نمود: جشنواره موسیقی نواحی هویت خود را از کرمان گرفته است و این آمادگی وجود دارد که دبیرخانه دائمی آن در استان کرمان باشد.

وی ادامه داد: این خواسته از سر احساسات نبوده و در پی تجربه برگزاری 14 دوره موسیقی نواحی و مطالبه عمومی مردم مهمان نواز استان کرمان است.

علیزاده گفت: با راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره موسیقی نواحی ایران در استان کرمان می توان برنامه ریزی در این حوزه را بهتر انجام داد و باعث ارتقاء و کیفیت بخشی به جشنواره در دوره های بعدی شد.

وی بیان نمود: درخواست داریم که برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران در دوره های بعد نیز در استان کرمان استمرار داشته باشد.

به گزارش هوای اصفهان، محمدعلی مرآتی دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی نیز در این آیین با بیان اینکه وحدت در کثرت موسیقی نواحی شعار این دوره جشنواره بود، گفت: طرح تکریم هنرمندان در اجرا به خوبی انجام شد و این جشنواره غیررقابتی اما منسجم بود.

وی اضافه نمود: رنگین کمان موسیقیایی ایران را با حضور هنرمندان کمتر دیده شده از سراسر ایران شاهد بودیم.

دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی با بیان اینکه برای تمام هنرمندان موسیقی نواحی کشور ارزش قائلیم و قدر آنها را می دانیم، اضافه نمود: قطعا امکان حضور تمام هنرمندان موسیقی نواحی ایران در این جشنواره به علت شیوع ویروس کرونا نبود.

وی بیان نمود: خوشبختانه به همت دولت سیزدهم و با واکسیناسیون مردم امیدواریم در دوره های بعد شاهد حضور بیشتر هنرمندان و مردم در جشنواره باشیم و بتوانیم بدون محدودیت های کرونایی از آنها میزبانی کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان به کار خود سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان به کار خود سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید