موسیقی

10 فیلم انیمه مجذوب کننده و دیدنی که باید برنده جایزه اسکار برترین انیمیشن سال می شدند

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با 10 مورد از برترین انیمه های ژاپنی آشنا کنیم که شایستگی جایزه اسکار بخش برترین انیمیشن سال را داشتند.

24 اسفند 1401

نوآوری نو گوگل در عرصه موسیقی با استفاده از هوش مصنوعی

گوگل یک سیستم هوش مصنوعی تازه به نام موزیک ال ام (MusicLM) ایجاد کرده است که می تواند موسیقی را در هر سبکی از توصیفات متنی تولید کند.

14 بهمن 1401

موسیقی فیلم به تنهایی می تواند اثری مستقل باشد

یک آهنگساز گفت: موسیقی فیلم می تواند در عین پیوند با داستان سینمایی اثر مستقلی باشد که مخاطب بدون تماشا آن تمام درونیات آهنگساز را دریابد.

3 مهر 1401

شهرام ناظری: اگر سایه نبود شاید هرگز وارد موسیقی نمی شدم

در پی درگذشت هوشنگ ابتهاج، شهرام ناظری هنرمند موسیقی ایرانی که آثار مشترکی با اشعار این شاعر فقید خلق نموده است، دست نوشته ای را در واکنش به درگذشت سایه منتشر کرد.

21 مرداد 1401

کوش آداسی و 13 جاذبه ای که در قلب خود جای داده است

این شهر بندری با نور آفتاب، سواحل دریا، مکان های تاریخی و مراکز تفریحی است. کوش آداسی که به علت خریدهای ارزان و تفریحات پرجنب و جوش خود شناخته می گردد، درطول چند دهه گذشته به مقصد پرطرفداری برای گردشگران و تورهای مسافرتی بدل شده است و یکی از لنگرگاه های...

13 مرداد 1401

روستای مارین و زیبایی های این منطقه برای گردشگران

روستای مارین یکی از روستاهای استان کهگیلویه و بویر احمد است که به واسطه دارا بودن معماری منحصر به فرد و طبیعتی چشم نواز توانسته عنوان دار ماسوله جنوب گردد. این روستا تمامی جاذبه های توریستی در زمینه های تاریخی، مذهبی و طبیعی را دارا می باشد.

12 مرداد 1401

دانلود قسمت دوم سریال جیران با حجم رایگان

دانلود قسمت 2 سریال جیران از ساعت 8 صبح آدینه 29 بهمن ماه با کلیک بر روی لینک مستقیم انتهای مطلب امکان پذیر است. نسخه های دانلود قسمت دوم سریال جیران با بالاترین کیفیت و نو به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

12 خرداد 1401

شهر فرنگ در دفتر زمستان

تهران (پانا) - برنامه ادبی دفتر زمستان با موضوع شهر فرنگ راهی آنتن صبا می گردد.

6 خرداد 1401

پیشنهاد سریال: جداسازی یا Severance با ایده ای کاملا نو

سریال ها و فیلم هایی که ایده و خط داستانی تکراری دارند، درصد زیادی از محتواها را تشکیل می دهند. اصلا در ژانر علمی تخلی و فانتزی که ایده های تکراری بیداد می نمایند: سفرهای زمانی، کلون کردن، درگیری با مهاجمان فرازمینی و …

27 اردیبهشت 1401

چراغ روشن برای اهالی موسیقی

تهران (پانا) - به گفته محمود شالویی قراراست برگزاری کنسرت های موسیقی بزودی از سر گرفته گردد، خبری نویدبخش برای اهالی موسیقی و مخاطبان آن که نزدیک به دو سال چشم انتظار بازگشایی سالن های کنسرت در کشور بوده اند.

5 آذر 1400

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان به کار خود سرانجام داد

خبرنگاران/کرمان چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به میزبانی استان کرمان امشب دوم آبان ماه به کار خود سرانجام داد.

30 آبان 1400

به خاطر سلامتی تان، آواز بخوانید!

در این مطلب قصد داریم برایتان از فواید آواز خواندن بگوییم. در این مقاله به شما خواهیم گفت که آواز خواندن چه تاثیراتی روی سلامتی تان دارد. دفعه بعد که خواستید برای فامیل آواز بخوانید شک نکنید و صدایتان را بلند کنید.

17 آبان 1400

25 فعالیت رایگان بوستون

برترین چیز در زندگی خدمات رایگان است. زندگی در شهرهای عظیم هزینه های گزافی را به مردم متحمل می نماید اما گاهی اوقات تفریح هایی وجود دارد که بدون هزینه انجام پذیرند. بنابراین شما می توانید پول هایتان را برای اجاره خانه و چیزهای مهم تر ذخیره کنید. 25 مورد...

1 شهریور 1400

5 کتاب که ایلان ماسک توصیه می نماید برای موفقیت بخوانید

افراد پیروز ارزش عادت های خوب را می دانند و مطالعه چیزی است که همه افراد عظیم و پیروز از آن بهره می برند. کتاب ها ذهنمان را باز می نمایند و در شکل گیری هویت ما نقش بسزایی دارند.

23 مرداد 1400

مراسم حنابندان در روستای مهرگان پارسیان

مراسم عروسی در منطقه مهرگان شهرستان پارسیان هم مانند سایر نقاط دارای آدابی است که از شرایط اقلیمی و جغرافیای آن سامان تأثیر گرفته است. در این گزارش به معرفی مراسم حنابندان در این منطقه می پردازیم.

11 مرداد 1400

جنگ ستارگان برای کشف آوای جادویی با داوران کهکشانی

تهران (پانا) - چهره های جدید موسیقی ایران در رویداد پر ستاره آوای جادویی متولد می شوند .

9 اردیبهشت 1400

دبی به مقصدی برای سپری کردن تعطیلات بسیاری تبدیل شده است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، دبی به مقصدی برای سپری کردن تعطیلات بسیاری تبدیل شده است.

3 اسفند 1399

تأثیر شگفتانگیز شنیدن موسیقی بر رشد ذهنی و جسمی کودک!

گوش دادن به موسیقی به رشد و پیشرفت کودک در جنبه های مختلف یاری می نماید. اگر در محیطی که کودک در آن قرار گرفته است موسیقی های جذاب و احساسی پخش گردد، فرایند رشد شناختی و حسی کودک سریع تر می گردد. در ادامه اطلاعات جامعی درباره تأثیر موسیقی بر رشد کودک در...

1 بهمن 1399

حضور ایران در جشنواره هنری مارکوپولو-جاده ابریشم کرواسی

پرویز اسماعیلی سفیر ایران در زاگرب و ایگور پریزمیچ مدیر جشنواره مارکوپولو- جاده ابریشم کرواسی روز پنجشنبه در نشستی گسترش همکاری های فرهنگی - هنری بین دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

17 دی 1399

مقاله: برترین فستیوال ها و رویدادهای زمستانی کانادا

اگر در زمستان به تور کانادا رفتید توصیه می کنیم خود را به 100 هزار نفری برسانید که در فستیوال اسکیت نقره ای در شهر ادمونتون دور هم جمع می شوند و اوقاتی خوش و خاطره انگیز را سپری می نمایند. هر فوریه مردم محلی و مسافران از دور و نزدیک به سمت ساحل رودخانه ساسکاچوان...

7 مهر 1399
تعداد: (25)