آزمایش موشک بالستیک کره شمالی با حضور کیم و دخترش

به گزارش هوای اصفهان، کره شمالی با اعلام رسمی آزمایش یک موشک بالستیک نو با سوخت جامد، هشدار داد که این سلاح در دشمنانش تشویش و وحشت ایجاد خواهد نمود.

آزمایش موشک بالستیک کره شمالی با حضور کیم و دخترش

به گزارش هوای اصفهان، کره شمالی روز آدینه گفت، یک موشک بالستیک قاره پیمای مجهز به سوخت جامد از مدل هواسونگ-18 را با هدف تقویت اساسی توانمندی خود برای ضد حمله هسته ای آزمایش نموده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی کره شمالی (کی. سی. ان. ای)، کیم جونگ اون، رهبر این کشور راهنمایی آزمایش این موشک را بر عهده داشته و هشدار داد، این سلاح دشمنان را گرفتار یک بحران امنیتی آشکارتر نموده و دائما تشویش و وحشت را با ضدحملات تهاجمی و مرگبار تا زمانی که آن ها دست از افکار ابلهانه و اقدامات بی ملاحظه برندارند به آن ها وارد خواهد نمود.

خبرگزاری رسمی کره شمالی با انتشار تصاویری نشان داد، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در کنار همسر، خواهر و دخترش ناظر بر پرتاب این موشک است و بعلاوه در این تصاور موشک مذکور سوار بر یک پرتابگر متحرک و تحت پوشش تور های استتار به چشم می خورد.

کره شمالی از مدت ها قبل فراوری موشک های بالستیک قاره پیما با سوخت جامد را به عنوان یکی از اهداف کلیدی خود به علت آنکه سرعت به کارگیری موشک ها در زمان جنگ را افزایش می دهد معین نموده است.

بیشتر موشک های بالستیک بزرگ کره شمالی از سوخت مایع استفاده می نمایند و نیازمند این هستند که در محل پرتابشان سوختگیری شوند که این یک فرآیند خطرناک و زمان بر است.

منبع: فرارو

به "آزمایش موشک بالستیک کره شمالی با حضور کیم و دخترش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش موشک بالستیک کره شمالی با حضور کیم و دخترش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید