عکسی تاریخی از ملاقات 2 رهبر پس از 65 سال

به گزارش هوای اصفهان، برنامه عکس های تکان دهنده در جدیدترین قسمت به نمایش و آنالیز عکسی از ملاقات رهبران کره شمالی و کره جنوبی که پس از 65 سال رخ داد، پرداخت. این عکس تاریخی را در ادامه ببینید.

عکسی تاریخی از ملاقات 2 رهبر پس از 65 سال

به گزارش هوای اصفهان، عکس های تکان دهنده به کارگردانی کیانوش الطافی که هر هفته با انتخاب عکسی تاثیرگذار و ماندگار در تاریخ به آنالیز و نقد آن می پردازد، در این قسمت به سراغ عکسی مربوط به ملاقات کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با مون جه این رئیس جمهوری کره جنوبی رفته که در مرز دو کره در پان مونجوم رخ داد.

این رویداد تاریخی به صورت مستقیم از کانال های تلویزیونی پخش شد و تصاویر آن بلافاصله در دورترین نقاط دنیا انتشار یافت و این عکس یکی از برجسته ترین عکس های منتشرشده درباره این ملاقات به شمار می رود.

عکس های تکان دهنده کاری از واحد برنامه های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی زبانگردانی شده است. این برنامه روز پنجشنبه 21 مهر ماه ساعت 03:15 بامداد به وقت تهران پخش می گردد و تکرار آن همان روز ساعت 10:15 ، 14:15 و روز آدینه ساعت 12:15 برای اسپانیایی زبان های سراسر دنیا قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکسی تاریخی از ملاقات 2 رهبر پس از 65 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی تاریخی از ملاقات 2 رهبر پس از 65 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید