آمار بستری های کرونایی یزد کاهشی شد

به گزارش هوای اصفهان، خبرنگاران/یزد هر چند هنوز چهار شهرستان از یازده شهرستان استان یزد در شرایط قرمز کرونای هستند اما آمارها حکایت از شیب نزولی آمار بستری ها در استان دارد.

آمار بستری های کرونایی یزد کاهشی شد

براساس آخرین رنگ بندی کرونایی شهرستانهای استان یزد هم اکنون شهرستانهای ابرکوه، بهاباد، مروست و خاتم در شرایط قرمز قرار دارند و مگر شهرستان اشکذر که به رنگ زرد است، دیگر شهرستانهای استان در شرایط نارنجی قرار دارند.

با این اوصاف گزارش های واصله از دانشگاه علوم پزشکی یزد، حکایت از فرایند کاهشی آمار بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان دارد به طوری که برطبق آخرین گزارش ها، در حال حاضر تعداد 354 بیمار مشکوک به کرونا در مارکز درمانی استان بستری هستند که البته وضع جسمانی 114 نفر از آنها وخیم گزارش شده به طوری که این تعداد در بخش های مراقبت ویژه از خدمات درمانی برخوردارند.

طی شبانه روز گذشته از 148 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در استان، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 59 بیمار مبتلای قطعی به کرونا شناسایی شده اند.

متاسفانه دیروز نیز دو هموطن دیگر در استان یزد قربانی کرونا شدند و خانواده هایی را در یزد و تفت عزادار خود کردند.

کارشناسان علوم پزشکی، تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و شرکت نکردن در تجمعات را از مهمترین راه های در امان ماندن از کرونا ویروس ذکر می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آمار بستری های کرونایی یزد کاهشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بستری های کرونایی یزد کاهشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید