ایجاد مرکز فناوری شهید پازوکی در سمنان

به گزارش هوای اصفهان، مرکز فناوری شهید پازوکی با انعقاد تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و سپاه قائم آل محمد (عج) استان راه اندازی می گردد.

ایجاد مرکز فناوری شهید پازوکی در سمنان

تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و سپاه قائم آل محمد (عج) استان منعقد شده و به امضای علی حقیقی اصل، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و مصطفی خانی مسؤول معاونت جهاد علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان رسید.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در آیین امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، همکاری های مشترک طرفین در عرصه علم و فناوری توسعه خواهد یافت.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به نقش مهم مراکز فناوری و ایجاد شرکت های دانش بنیان پرداخت و با بیان اینکه پتانسیل جوانان در مسیر علمی و فناوری بسیار زیاد است، اضافه نمود: می توان با حمایت از جوانان، این سرمایه ها را در مسیر صحیح راهنمایی کرد.

مصطفی خانی، مسؤول معاونت جهاد علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز گفت: سپاه از همه ظرفیت های خود برای حمایت از ایده پردازان استفاده می نماید تا فناوران و جوانان کشور به خودباوری برسند و در جهت برطرف احتیاج ها و مسائل استان و کشور گام بردارند.

هوای اصفهان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایجاد مرکز فناوری شهید پازوکی در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد مرکز فناوری شهید پازوکی در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید