اینفانتینو: باید علیه وقت تلف کردن در فوتبال ایستاد

به گزارش هوای اصفهان، در اجلاس انجمن بین المللی فوتبال(IFAB) قرار است قوانین جدیدی برای فوتبال در نظرگرفته گردد و بعضی قوانین نیز اصلاح شوند. یکی از مهمترین موارد مورد بحث، بحث دقایق تلف شده است.

اینفانتینو: باید علیه وقت تلف کردن در فوتبال ایستاد

رسانه های اروپایی گزارش داده اند که در فوتبال از سال بعد قرار است مثل بسکتبال و فوتسال با توقف جریان بازی، زمان نیز متوقف گردد تا دیگر شاهد تلف شدن وقت از سوی بازیکنان نباشیم. بعضی گزارش ها نیز حاکی از آن هستند که از این پس در بازی های فوتبال زمان دقیق تلف شده باید از سوی داوران محاسبه گردد، مثل آن چیزی که در جام جهانی 2022 شاهد بودیم.

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در سخنرانی امروز خود در IFAB روی این مساله تاکید نمود و گفت:نباید در فوتبال این همه وقت تلف گردد. باید علیه این قضیه ایستاد. در جام جهانی اخیر شاهد بودیم که دقایق اضافه بازی به همین علت از سوی داوران زیاد اعلام می شد. ما می خواهیم که داوران زمان دقیق وقت های تلف شده را در نظر بگیرند و این باید جهانی شده و در تمام بازی های فوتبال جهان رعایت گردد. وقت اضافه هر مقدار که احتیاج است باید اعلام گردد. مواردی مطرح شده که بازیکنان نباید پس از گل، شادی طولانی داشته باشند ولی با این مخالفیم. شادی گل حق بازیکن و از جذابیت های فوتبال است و هر مقدار روی این مورد وقت تلف گردد، باید در انتهای بازی آن را منظور کرد.

اینفانتینو در خصوص ادامه روند پنج تعویض در هر بازی نیز گفت:در این مورد مخالفت هایی شده ولی برای ما سلامتی بازیکنان از هر چیز دیگری مهمتر است. انجام پنج تعویض به سود فوتبال است و ما هر کاری برای حفظ سلامت بازیکنان خواهیم کرد. در زمین هر اتفاق ناگواری هم رخ بدهد، داور موظف است بازی را قطع کند تا به شرایط بازیکن رسیدگی گردد. سلامتی در درجه اول اهمیت قرار گرفته است.

اینفانتینو در خصوص توهین ها به داوران گفت:متاسفانه در جهان داوران زیادی را به این علت از دست داده ایم. این یک مشکل جهانی است. در هر بازی به داوران توهین های زیادی می گردد و باید در این مورد کاری انجام داد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "اینفانتینو: باید علیه وقت تلف کردن در فوتبال ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفانتینو: باید علیه وقت تلف کردن در فوتبال ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید