بهترین خیابان های خرید در دنیا را بشناسید

به گزارش هوای اصفهان، رفتن به مراکز خرید جزو لذتبخش ترین اوقاتی است که می توان در سفر گذراند.

همه گردشگران از ابتدای سفر در تکاپوی پیدا کردن برترین مراکز و خیابان های معروف خرید در مقاصد خود هستند. پس در ادامه با برترین های خرید همراه ما باشید.

بهترین خیابان های خرید در دنیا را بشناسید

در شهرهای بزرگ مد و فشن در جهان، اغلب خیابان هایی برای تمرکز برندها در نظر گرفته شده است که این خیابان ها به برترین خیابان های خرید در جهان تبدیل شده اند.

خیابان سرانو، مادرید

کایه سرانو در میان دیگر خیابان های معروف خرید در جهان معروفیت کمتری دارد و در ثروتمندترین منطقه مادرید واقع شده است. این خیابان که یکی از گران ترین خیابان های اروپا و اسپانیا بوده و میزبان اغلب برندهای بین المللی جهان نیز است.

استروگت، کپنهاگ

این خیابان که بلندترین خیابان پیاده روی خرید است، یکی از شگفتی های شهری جهان هم محسوب می گردد. در کنار مغازه های لوکس با قیمت های سرسام آور، افراد می توانند از فروشگاه های زنجیره ای معمولی هم برای خرید استفاده نمایند.

پی.سی. هافسترت، آمستردام

آمستردام شهری عابر پیاده پسند که بعضی از دوست داشتنی ترین تجربه های خرید را به بازدیدنمایندگانش هدیه می دهد. برترین مغازه ها در این خیابان کوچک قرار گرفته اند، جایی که برترین و گران ترین آپارتمان های شهر را هم در خود جای داده است.

گینزا، توکیو

گینزا یک خیابان نیست و یک منطقه ویژه خرید است که شامل هشت بلوک می گردد. اینجا آخرین مد توکیو به نمایش در می آید. گینزا را به فروشگاه های زنجیره ای سطح بالا، مغازه های لوکس و ویترین های بسیار زیبایش می شناسند.

خیابان رودئو درایو، بورلی هیلز

مجذوب کننده ترین و فریبنده ترین منطقه خرید در جهان همین رودئو درایو بورلی هیلز است. اینجا همان جایی است که مشاهیر لباس های بسیار گران قیمت و به روز خود را می خرند و با آن ها روی فرش قرمز هالیوود می فرایند.

خیابان مونتناپولئونه، میلان

این خیابان بهشت مد بوده و خیابان اصلی در منطقه خرید یکی از بزرگ ترین شهرهای مد جهان است. تمام طراحان برتر ایتالیایی و غیر ایتالیایی در این خیابان حضور دارند. دفتر مرکزی بسیاری از برندهای برتر جهان نیز در این خیابان قرار گرفته است.

خیابان بنهافشتراسی، زوریخ

اطراف این خیابان سه لاینه پر از بوتیک های برندهای مشهور جهان و البته ساعت های سویسی است. برای پیاده روی بسیار مناسب بوده و یکی ازلوکس ترین و مشهورترین شیرینی فروشی های جهان با نام کونفیشری اسپرونگلی را در خود جای داده است.

خیابان مونتین، پاریس

این خیابان خانه لوکس ترین بوتیک های پاریس است، اینجا همان جایی است که با دیدنش می توانید به این واقعیت که مرکز فرانسه کانون استایل است پی ببرید.

خیابان باند، لندن

این خیابان که از پیکادیلی آغاز می گردد و تا خیابان آکسفورد ادامه دارد، شلوغ ترین بلوار اروپا است. در این خیابان گران ترین برندهای قاره حضور دارند و اگر توان خرید این محصولات را ندارید می توانید حداقل از ویترین بینی لذت ببرید. یک مایل آنورتر هم خیابان مد و فشن اسلون واقع شده است.

خیابان پنجم، نیویورک

با اینکه تازگی ها با حضور مراکز خریدی چون دیزنی استور، ابرکرامبی، فیچ و H&M از حالت اصیل خود خارج شده است، خیابان پنجم هنوز هم برترین خیابان مختص خرید نیویورک است.

این خیابان هنوز هم خانه فروشگاه های زنجیره ای و بوتیک برندهای مشهور و ویترین های حیرت انگیز به ویژه در زمان کریسمس است.

منبع: الی گشت

به "بهترین خیابان های خرید در دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خیابان های خرید در دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید