برترین بهره را از پتانسیل کاراته ایران می بریم، داوری ها خوب بود

به گزارش هوای اصفهان، مهدی جعفری سرمربی تیم ملی کاراته جوانان گفت: با توجه به دوری دو ساله کاراته کاهای رده سنی پایه از میادین بین المللی کار سختی در مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو داریم، ولی خدا را شکر با پتانسیل بالای کاراته ایران، هر کاری شدنی است، به شرط آنکه هدف گذاری نموده و برای تحقق آن سخت کوشش کنیم.

برترین بهره را از پتانسیل کاراته ایران می بریم، داوری ها خوب بود

وی اضافه کرد: در دو سال گذشته پاندومی کرونا باعث لغو رقابتهای بین المللی یکی بعد از دیگری به وسیله فدراسیون جهانی شد. شرایط حاد کشورمان در این زمینه نیز مزید بر دلیل شد که در رده های سنی پایه کاراته کاها از تاتامی مبارزه دور باشند، اما این بهانه نیست و ما باید در مدت زمان به جای مانده تا رقابتهای قهرمانی آسیا با وجود زمان اندک، برنامه های تمرینی خود را جدیت تمام پیگیری کنیم.

جعفری ادامه داد: فدراسیون کاراته آسیا خیلی دیر زمان و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام نمود. چند بار میزبان انتخاب شد و بعد از آن کرونا باعث تغییر برنامه ها شد. با این وجود غیر از چند کشور، شرایط برای سایر کشورها یکسان است و باید با آمادگی بالا وارد این رویداد بزرگ شویم.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: سال آینده ترکیه در شهر قونیه میزبان رقابتهای جهانی است و از همین رقابتهای آسیایی برنامه خود را برای حضوری پیروز در این رقابتها شروع نموده ایم. واقعاً جوانان با آتیه ای داریم که دسترنج کوشش مربیان دلسوز و زحمت کشی هستند که در باشگاه ها برای سربلندی کاراته بی منت کوشش می نمایند و با این وجود مسئولیت ما سنگین تر می گردد تا وظیفه خود با برترین شکل و حساسیت بالا به پایان برسانیم.

وی ضمناً تشکر از فدراسیون که با شرایط بسیار ستخت کشور جهت آماده سازی و اعزام تیم کوشش می کند گفت: مرحله نهایی رقابتهای انتخابی با کیفیت خوبی برگزار گردید. نکته مثبت این رقابتها قضاوت خوب و کم نقص داوران بود که باعث شد مسابقات در عین شفافیت برگزار گردیده و شایسته ها به ترکیب تیم ملی برسند که جای دارد از کمیته داوران و داوران قضاوت نماینده در این مسابقات تقدیر و تشکر کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برترین بهره را از پتانسیل کاراته ایران می بریم، داوری ها خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین بهره را از پتانسیل کاراته ایران می بریم، داوری ها خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید