بیش از 5 میلیون نفر مبتلا به کرونا در آمریکای لاتین

به گزارش هوای اصفهان، آمار خبرگزاری رویترز نشان می دهد که تعداد مبتلایان به بیماری کووید 19 در آمریکای لاتین از 5 میلیون نفر فراتر رفت.

بیش از 5 میلیون نفر مبتلا به کرونا در آمریکای لاتین

به گزارش امروز رویترز، آمریکای لاتین هم اکنون بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در میان دیگر نقاط دنیا به خود اختصاص داده است. کرونا دیرتر از مناطق دیگر وارد آمریکای لاتین 640 میلیون نفری شد اما متخصصان بهداشت می گویند که فقر این منطقه و شهرهای پرتراکم آن کنترل ویروس را سخت ساخته است.

دیروز و با انتشار گزارش ابتلای بیش از 10 هزار کلمبیایی دیگر به بیماری کووید 19، تعداد مبتلایان به این بیماری از 5 میلیون نفر در آمریکای لاتین رجحان یافت.

جان باختگان ویروس کرونا

رویترز پریروز نیز خبر داده بود که شمار جان باختگان ویروس کرونا در منطقه آمریکای لاتین از مرز 200 هزار نفر فراتر رفته است.

به گزارش ایرنا، این آمار تأکیدی بر شرایط قرمز منطقه آمریکای لاتین به عنوان مرکز عمده انتشار و همه گیری بیماری کووید-19 در دنیا است که دولت ها را تحت فشار قرار داده است.

مجموع شمار مرگ و میر در برزیل و مکزیک به تنهایی از همه کشورهای دیگر به استثنای ایالات متحده بالاتر است و این سه کشور روی هم رفته 70 درصد تلفات این ویروس را در قاره آمریکا تشکیل می دهند.

هم اکنون برزیل با بیش از 2 میلیون و 700 هزار بیمار، مکزیک و پرو هر کدام با بیش از 443 هزار مبتلا در رده های اول تا سوم مبتلایان به این بیماری در آمریکای لاتین قرار دارند. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "بیش از 5 میلیون نفر مبتلا به کرونا در آمریکای لاتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 5 میلیون نفر مبتلا به کرونا در آمریکای لاتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید