جانشین احتمالی کونته: مربی ای که به چلسی نه گفت

به گزارش هوای اصفهان، گزارش ها در پرتغال حاکی است روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، قصد ترک این تیم را دارد. این خبر بیش از هر باشگاه دیگری برای تاتنهام خرسند کننده بوده است.

جانشین احتمالی کونته: مربی ای که به چلسی نه گفت

به گزارش ورزش سه، تاتنهام از زمان اخراج سرمربی اش آنتونیو کونته و بعد از آن اخراج کریستین استلینی که به عنوان مربی موقت روی نیمکت می نشست با بحران روبرو شده است.

در حالی که از انگلیس خبر می رسید که تاتنهام در روزهای اخیر به جذب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، علاقه مند شده است امروز یک رسانه پرتغالی ادعایی مطرح نمود که برای تاتنهام خرسند کننده خواهد بود.

روزنامه پرتغالی رکورد گزارش داد که آموریم به وسیله وکلایش به تاتنهام اطلاع داده که آماده گوش دادن به پیشنهادها است و بلافاصله مدیران تاتنهام با او تماس گرفته و مذاکراتی صورت گرفته است. این در حالی است که میسون در حال حاضر همچنان عنوان مربی موقت تاتنهام را در اختیار دارد و در ملاقات روز شنبه مقابل کریستال پالاس روی نیمکت خواهد نشست.

آموریم سال جاری در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مربی اسپورتینگ با تاتنهام ملاقات کرد و از دو بازی رفت و برگشت مقابل اسپرز چهار امتیاز به دست آورد. گفته می گردد تاتنهام از همان زمان به آموریم علاقه مند شد.

اسپورتینگ در حال حاضر در لیگ پرتغال در رتبه چهارم جدول ایستاده و با بنفیکای صدرنشین 13 امتیاز فاصله دارد. آموریم در فهرست مربیان مد نظر چلسی هم قرار داشت و آبی های لندن بعد از اخراج گراهام پاتر نظر او را درباره انتقال به استمفوردبریج جویا شده بودند.

منبع: فرارو

به "جانشین احتمالی کونته: مربی ای که به چلسی نه گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین احتمالی کونته: مربی ای که به چلسی نه گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید