حضور محمد بنا در کلینیک داوران و مربیان کشتی فرنگی جام تختی

به گزارش هوای اصفهان، کلینیک داوران، مربیان و مراسم قرعه کشی چهل و دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در شهر اهواز برگزار گردید.

حضور محمد بنا در کلینیک داوران و مربیان کشتی فرنگی جام تختی

هوای اصفهان - مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه جام دنیا پهلوان غلامرضا تختی با حضور تیم های ایران، ارمنستان و تونس برگزار گردید و کشتی گیران از امروز (چهارشنبه) به مدت 3 روز در سالن 2500 نفری سازمان آب و برق گیت بوستان اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

از نکات قابل توجه کلینیک داوران، مربیان و مراسم قرعه کشی حضور محمد بنا سرمربی تیم ملی و علی محمدی مدیر فنی تیم های ملی کشتی در این کلینیک ها بود.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوران کشتی، یاری مدرس اتحادیه دنیای و عضو کمیسیون داوران این اتحادیه، به عنوان سرپرست فنی این مسابقات در کلینک مربیان و داوران نکات لازم و تغییر قوانین را برای نفرات حاضر تشریح کرد و از مربیان خواست تا قوانین را کاملاً مدنظر داشته باشند و خارج از قوانین عمل نکنند.

او بعلاوه اعلام نمود با توجه به اینکه این رقابت ها اولین مسابقاتی محسوب می گردد که با قوانین تازه اتحادیه برگزار می گردد، تمامی داوران توجه داشته باشند تا این قوانین به درستی اجرا گردد.

بیشتر بخوانید

هوای اصفهان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور محمد بنا در کلینیک داوران و مربیان کشتی فرنگی جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور محمد بنا در کلینیک داوران و مربیان کشتی فرنگی جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید