خبرهای مهم برای بورس امروز

به گزارش هوای اصفهان، در حالی که روز گذشته سیگنال های مثبتی برای بازار سرمایه وجود داشت باید دید بورس امروز تحت تاثیر چه اخباری است.

خبرهای مهم برای بورس امروز

امیرآبادی نماینده مجلس گفت:برای حذف ارز 4200 تومانی ملاحظاتی وجود دارد که مهمترین آن فضای روانی است که به جامعه منتقل می گردد. در بعضی از اقلام مصرفی این ارز حذف شد و کسی متوجه نشد. چون در گذشته هم این یارانه تاثیری در کاهش قیمت ها نداشته است و بدست مصرف کننده نمی رسید.

تازه ترین گزارش مرکز آمار از شرایط تورم حکایت از آن دارد که نرخ تورم نقطه ای در آبان ماه برابر 35.7 درصد بوده است که در مقایسه با آبان سال گذشته 3.5 واحد درصد کاهش داشته است.

شرکت ذوب آهن اصفهان با نماد ذوب به عنوان پانصدونودوششمین شرکت در بورس پذیرفته می گردد. این شرکت در ﺑﺨﺶ فلزات اساسی، گروه فراوری و طبقه فراوری آهن و فولاد پایه با کد صنعت 2710 و نماد ذوب در لیست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج می گردد.

رویترز گزارش داد: ژاپن اعلام نمود در حال آنالیز آزادسازی ذخایر نفتی خود است. قیمت نفت امروز به کمترین رقم در هفت هفته گذشته رسید.

غلامحسین بهمنی، دبیر انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: با توجه به فصل عرضه شکر داخل نگرانی از حیث تامین تا انتها سال نداریم. سال جاری پیش بینی می گردد که فراوری شکر به یک میلیون و 500 هزار تن برسد. اگر 200 هزار تن دیگر شکر وارد گردد، بازار شکر همچنان آرام خواهد بود.

سازمان غذا و دارو ارز ترجیحی بعضی داروها را قطع کرد. لیستی از آخرین اقلامی که ارز آن از ترجیحی به نیمایی تغییر یافته منتشر شد. این لیست نشان می داد ارز ترجیحی بعضی از داروها حذف شده است.

مهمترین اخبار مربوط به بازار سرمایه را در صفحه بورس هوای اصفهان بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "خبرهای مهم برای بورس امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای مهم برای بورس امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید