سیاست سلامت محور دولت برای حفظ زندگی در برابر بیکاری و فقر است

به گزارش هوای اصفهان، سخنگوی دولت گفت: حفظ سیاست سلامت محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت نیازمند پایه های قوی مالی برای حفظ زندگی چند دهک است که بر اثر بیکاری و کاهش درآمد اجتناب ناپذیر دچار بحران می شوند.

سیاست سلامت محور دولت برای حفظ زندگی در برابر بیکاری و فقر است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری هوای اصفهان، علی ربیعی سخنگوی دولت در رشته توئیتی با بیان اینکه حفظ جان مردم به طور توأم هم در برابر کرونا و هم در برابر اثرات وخیم مالی رویکرد اصلی دولت است، تأکید کرد: بنابراین دولت سیاست سلامت محور را دنبال می نماید.

ربیعی اضافه نمود: حفظ سیاست سلامت محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت نیازمند پایه های قوی مالی برای حفظ زندگی چند دهک است که بر اثر بیکاری و کاهش درآمد اجتناب ناپذیر دچار بحران می شوند.

وی توضیح داد: حفظ جان مردم به طور توأم هم در برابر کرونا و هم در برابر اثرات وخیم مالی رویکرد اصلی دولت است؛ بنابراین دولت سیاست سلامت محور را دنبال می نماید. هر چند طرح فاصله گذاری هوشمند فیزیکی و تعادل میان سلامت و اقتصاد وقتی جواب خواهد داد که سرمایه اجتماعی در بالاترین سطح خود باشد.

ربیعی گفت: ما باید به یک جهش در فراوری سرمایه اجتماعی نیز برسیم. در صورت افزایش اعتماد میان مردم و حاکمیت و ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد، ایران می تواند مدلی قابل قبول به جهان عرضه کند.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "سیاست سلامت محور دولت برای حفظ زندگی در برابر بیکاری و فقر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست سلامت محور دولت برای حفظ زندگی در برابر بیکاری و فقر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید