شادی مهینی: کار برای صعود از مرحله گروهی سخت شده است

به گزارش هوای اصفهان، سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 16 سال ایران گفت: صعود تیم دختران کشورمان از مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا بستگی به بازی دو تیم بنگلادش و چین تایپه دارد و سخت به نظر می رسد.

شادی مهینی: کار برای صعود از مرحله گروهی سخت شده است

شادی مهینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی هوای اصفهان در خصوص شانس صعود تیم دختران نوجوان کشورمان از مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا گفت: متاسفانه بازی اول خود را 3 برصفر به بنگلادش واگذار کردیم و این کار تیم ما را برای صعود از مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا سخت کرد. در روز بازی با بنگلادش دمای هوا بسیار بالا بود و همین امر باعث شد تا بازیکنان تیم ما دچار مشکل شوند.

وی توضیح داد: با توجه به نتایج این رقابت ها تا این مرحله عملا شانس صعود برای تیم ما وجود ندارد. با توجه به این که آمار گل دو تیم چین تایپه و بنگلادش نیز از ما بهتر است، امید زیادی برای صعود نداریم. مگر این که در بازی های فردا چین تایپه بنگلادش را ببرد و شرایط آمار گل هر سه تیم برابر باشد آن زمان می توانیم امید داشته باشیم که به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان یادآور شد: ما در حالی به مصاف رقبای آسیایی خود رفته ایم که نه مثل آنها فوتبال پایه داریم و نه مثل رقبای خودمان فوتبال آکادمیک را تجربه نموده ایم. تیم دختران ما بازی تدارکاتی نداشتند اما با این وجود بازی های خوبی را در این رقابت ها به نمایش گذاشتند.

مهینی اضافه کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی بنگلادش تعدادی از بازیکنان ما مریض شدند اما پزشکان تیم ایران این بازیکنان را برای بازی های که داشتیم آماده کردند.

وی گفت: دو بازی خوب را از شاگردانم مقابل قرقیزستان و امارات شاهد بودیم، البته در بازی مقابل امارات توانایی زدن گل های بیشتری را هم داشتیم اما نمی دانم چرا داور بازی یکی از بازیکنان تیم ما را اخراج کرد به همین دلیل در نیمه دوم 2 گل را به ثمر رساندیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال ادامه داد: بازی فردای تیم ما مقابل سنگاپور است و بازیکنان تیم آماده هستند تا این بازی را با یک پیروزی خوب پشت سر بگذرانند.

منبع: تسنیم

به "شادی مهینی: کار برای صعود از مرحله گروهی سخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی مهینی: کار برای صعود از مرحله گروهی سخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید