طراحی شیائومی 13 به گلکسی S22 شباهت خواهد داشت

به گزارش هوای اصفهان، با توجه به اطلاعات جدیدی که به تازگی پیرامون سری شیائومی 13 منتشر شده به نظر می رسد این گوشی ها قرار است از لحاظ ظاهری شباهت هایی با گلکسی S22 داشته باشند.

طراحی شیائومی 13 به گلکسی S22 شباهت خواهد داشت

شیائومی میخواهد اواخر سال جاری از گوشی های سری 13 خود به عنوان پرچم داران سال 2023 رونمایی کند. در رابطه با سری شیائومی 13 خبرهای زیادی منتشر شده که در یکی از آن ها خواندیم این محصولات از لحاظ طراحی شباهتی به سری گلکسی S22 سامسونگ هم خواهند داشت. حالا Ice Universe، یکی از موثق ترین افشاگران فعال در حوزه فناوری هم مدعی شده شیائومی می خواهد در گوشی های سری 13 حواشی یکسانی را در چهار طرف نمایشگر در نظر بگیرد، طراحی که در حال حاضر گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ هم از آن بهره می برند.

بعد از اینکه شیائومی از پرچم داران سری 12S خود رونمایی کرد، تمام توجهات به پرچم دار بعدی این شرکت یعنی سری شیائومی 13 جلب شده است. پرچم دارانی که گفته می گردد قابلیت های خوبی از جمله بدنه باکیفیت، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 و… خواهند داشت. در رابطه با تراشه یادشده هم تا به امروز خبرهای زیادی منتشر شده است که در تمامی آن ها از مصرف بهینه تر و قدرت پردازشی بسیار بالاتر آن در مقایسه با نسل قبل یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 شنیده ایم. این تراشه قرار است به وسیله TSMC و با فناوری ساخت 4 نانومتری فراوری گردد و در ماه نوامبر (یک ماه دیگر) هم به احتمال زیاد باید شاهد رونمایی از آن باشیم.

شیائومی به واسه رابطه خوبی که با کوالکام دارد، هر سال اندکی بعد از رونمایی از تراشه نو این شرکت، از پرچم داری مجهز به آن هم رونمایی می نماید که سال جاری هم از قاعده مستثنی نخواهد بود. حال این اتفاق دقیقا در چه زمانی رخ خواهد داد معین نیست اما طبق خبرهایی که در اختیار داریم، گفته می گردد شیائومی میخواهد اواسط دسامبر سال جاری (اواخر آذر یا اوایل دی) رویدادی را جهت رونمایی از گوشی های سری 13 خود برگزار کند.

طبق گفته های Ice Universe، سری شیائومی 13 علاوه بر حواشی یکدست در اطراف نمایشگر از قابلیت هایی نظیر نمایشگر 120 هرتزی +QHD با پنلی از جنس AMOLED بهره خواهند برد. نمایشگر پرچم دارانی نظیر می 11، شیائومی 12 و شیائومی 12S هم دقیقا از همین معینات بهره می برد. اینطور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد گوشی های این سری را در دو مدل استاندارد و پرو راهی بازار کند اما معین نیست در سال 2023، چه مدل های مختلفی از آن راهی بازار خواهد شد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "طراحی شیائومی 13 به گلکسی S22 شباهت خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی شیائومی 13 به گلکسی S22 شباهت خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید