نقد و بررسی آثار نویسندگان گلستانی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش هوای اصفهان، محمد رعیت؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، درباره ضرورت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: با توجه به نیاز و اقتضائات روز جامعه، امروز در حوزه فرهنگ باید بیش از گذشته به سمت تکنولوژی های نوین برویم. در این میان مدیران و مسئولان فرهنگی نیز باید برای این کار فرهنگسازی مناسبی انجام دهند تا چنین اقداماتی بیشتر رونق بگیرد.

نقد و بررسی آثار نویسندگان گلستانی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران

وی ادامه داد: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که مراجعه شهروندان به بهره مندی از نرم افزارها و امکانات روز بیشتر شود. یکی از این موارد استفاده از فضای مجازی برای ترویج فعالیت ها و فرهنگ کتابخوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان این که نمایشگاه مجازی کتاب تهران دومین تجربه خود را سپری می کند، گفت: برگزاری این نمایشگاه اثربخش از جهت در دسترس بودن کتاب برای مخاطب اهمیت فراوانی دارد و این موضوع یکی از مزیت های فروش آنلاین به شمار می آید. همین که مخاطب به صورت آنلاین در هر لحظه و هر مکانی می تواند با ناشر ارتباط بگیرد و کتاب خریداری کند، اهمیت زیادی دارد.

رعیت درباره مزیت های برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای ناشران اضافه کرد: نمایشگاه مجازی کتاب تهران می تواند با انواع مخاطبان خود در محدوده جغرافیایی مختلف ارتباط بگیرد و ناشران با سلیقه خوانندگان کتاب هایشان در سراسر ایران آشنا شوند.

وی با اشاره به برنامه هایی که در استان گلستان همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب برگزار می شود، اعلام نمود: از مدت ها قبل برنامه اطلاع رسانی برای رسانه های رسمی و محلی اجرا شده است. همچنین در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی این رویداد به عنوان یک فراخوان به اطلاع مردم رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان درباره برنامه های جنبی پیش بینی شده برای این ایام نیز گفت: برنامه هایی با موضوع نقد و بررسی کتاب های بومی نیز در این مدت برگزار می شود، زیرا معتقدیم که این برنامه ها می تواند فرصتی برای آشنایی و انس بیشتر مردم با کتاب ایجاد کند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه آغاز شده و تا دهم بهمن ماه 1400 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به Ketab.ir مراجعه کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نقد و بررسی آثار نویسندگان گلستانی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و بررسی آثار نویسندگان گلستانی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید