فیلم ، اعتراض عجیب پرستاران و پزشکان بلژیکی به نخست وزیر این کشور

به گزارش هوای اصفهان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانی در بلژیک با پشت کردن به نخست وزیر این کشور هنگام بازدید وی از یک بیمارستان در بروکسل اعتراض شدید خود را به نحوه عملکرد دولت در بحران کرونا نشان دادند.

فیلم ، اعتراض عجیب پرستاران و پزشکان بلژیکی به نخست وزیر این کشور

به گزارش گروه بین الملل هوای اصفهان، شبکه بی بی سی با انتشار ویدئویی از استقبال عجیب پرستاران، پرسنل درمانی و کادر پزشکی یک بیمارستان در بلژیک از سوفی ویلمز نخست وزیر این کشور اطلاع داد.

براساس این گزارش، این افراد که به مدیریت ضعیف دولت کشورشان به بحران کرونا انتقاد و اعتراض داشتند هنگام ورود کاروان خودرویی نخست وزیر بلژیک به داخل محوطه بیمارستان، همگی پشت خود را به وی کردند تا با این حرکت، اعتراض خود را دولت بروکسل نشان دهند.

بلژیک از جمله کشورهایی اروپایی است که به شدت تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته است و تا کنون بیش از 54 هزار نفر به این ویروس مبتلا و بیش از 8 هزار نفر نیز کشته شده اند که با توجه به جمعیت 11 میلیون نفری این کشور اروپایی تعداد بسیاری بالایی به شمار می آید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اخیرا با مقایسه آمار کرونا در آمریکا و بلژیک و با اشاره به آمار بالای مبتلایان و فوتیها در بلژیک مدیریت خود را برای مقابله با بحران کرونا خوب ارزیابی نموده بود.

شمار بالای میزان مبتلایان و فوتیها در بلژیک باعث نقدها زیادی از دولت بروکسل شده است. بسیاری معتقدند که عملکرد ضعیف دولت باعث شیوع گسترده این ویروس در بلژیک شده است.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "فیلم ، اعتراض عجیب پرستاران و پزشکان بلژیکی به نخست وزیر این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، اعتراض عجیب پرستاران و پزشکان بلژیکی به نخست وزیر این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید