مربی ترسویی که به ایران بازنگشت

به گزارش هوای اصفهان، یکی از مربیان خارجی که در ایران فعالیت می کرد از ترس ابتلا به کرونا حاضر شد شغلش را از دست بدهد اما به کشورمان بازنگردد.

مربی ترسویی که به ایران بازنگشت

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری هوای اصفهان، تیم فوتبال ذوب آهن پس از آنکه علیرضا منصوریان نتوانست نتایج مناسبی کسب کند و خطر سقوط نایب قهرمان پیشین لیگ برتر را تهدید کرد، با این مربی که شخصاً استعفا داده بود، خداحافظی کرد و میودراگ رادولوویچ را به عنوان سرمربی جدید معین کرد.

چند هفته پس از هدایت سبزپوشان اصفهانی با شیوع ویروس کرونا مسابقات تعطیل شد و رادولوویچ تصمیم گرفت تا به مونته نگرو بازشود تا با فروکش کردن این ویروس و ازسرگیری مسابقات به ایران بازشود. در این میان سرعت انتشار ویروس کرونا دچار کاهش نشد و زنجیره آن مستحکم باقی ماند اما سازمان لیگ تصمیم گرفت تا با کسب مجوز ستاد مقابله با کرونا دیدارهای باقیمانده برگزار شود و در این راستا تمرینات تیم ها از 3 خرداد شروع شد و قرار شد از 4 تیر با برگزاری دیدار معوقه فولاد و استقلال سوت ازسرگیری رقابت ها زده شود و از 8 تیر هفته 22 لیگ برتر شروع شود.

طبق برنامه اعلام شده ذوب آهن باید در هفته 22 در مشهد به مصاف شهر خودرو برود اما در کمتر از یک هفته به شروع این دیدار، باشگاه اصفهانی اعلام نمود رادولوویچ قصد بازگشت به ایران را ندارد و با ارسال ایمیلی از حضور در تیم فوتبال این باشگاه انصراف داده و حاضر شده بخشی از پولی که دریافت کرده را پس بدهد تا قراردادش فسخ شود.

این مربی مونته نگرویی در شرایطی حاضر به بازگشت به تیمش نشده که در برخی رسانه های خارجی او را مربی ترسو دانسته اند. به اعتقاد این رسانه ها رادولوویچ از ترس ابتلا به کرونا قید همکاری با ذوب آهن را زده است. این موضوع بازتاب جالبی داشته و در این میان ذوب آهن با غیبت سرمربی خود در ادامه فصل با مشکل روبرو شده است.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "مربی ترسویی که به ایران بازنگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ترسویی که به ایران بازنگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید