مشهد هیچ مسئله ای برای اسکان مسافران ندارد

به گزارش هوای اصفهان، فرماندار #مشهد گفت: علاوه بر ظرفیت های اقامتی در نظر گرفته شده برای زائران 50 هزار اسکان اضطراری دیگر برای مسافران در نظر گرفته شده تا مشهد هیچ مسئله ای برای اسکان زائران نداشته باشد.

مشهد هیچ مسئله ای برای اسکان مسافران ندارد

به گزارش دنیای سفر محسن داوری در جمع هوای اصفهان در مورد شرایط اقامت مسافران در مشهد اظهار کرد: از ابتدا به ازای هر شب 420 هزار نفر ظرفیت اقامتی در مشهد ایجاد نموده بودیم که از این مقدار 120 هزار اسکان اضطراری در نظر گرفته شده بود. در حال حاضر نیز 50 هزار اسکان اضطراری به ظرفیت موجود اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه عمده مسائل مسافران مربوط به هزینه های اقامت است، تاکید نمود: واحدهای اقامتی غیررسمی مبالغ بالاتری از مسافران و زائران درخواست می نمایند. هر زائری که به مشهد مشرف می گردد، با بسته های متنوع قیمتی می تواند نحوه اقامت خود را معین و مشخص کند. حتی مدارس، مساجد و سالن های ورزشی برای کسانی که تمایل به استفاده از چادرهای مسافرتی دارند، به صورت رایگان مهیا شده است.

فرماندار مشهد گفت: از ابتدا 8000 جای پارک تازه خودرو برای محدوده حرم رضوی پیش بینی نموده بودیم که 5000 جای پارک محقق شد. در حال پیگیری هستیم تا 2000 جای پارک تازه در خیابان های منتهی به حرم ایجاد کنیم.

وی اضافه نمود: علاوه بر تعداد نانوایی های ثابت محدوده حرم رضوی 22 جایگاه توزیع نان در اطراف حرم ایجاد شده است. بعلاوه جایگاه های توزیع اقلام اساسی در این محدوده ایجاد شده و نظارت شدیدی بر اصناف و اقامتگاه ها اعمال می گردد.

این در حالی است که سیدعزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در حاشیه بازدید از استان مازندران از بروز مشکل در اسکان و اقامت مسافران و گردشگران در شهرهای بزرگ سیاحتی و زیارتی خبر داده بود.

منبع: دنیای سفر

به "مشهد هیچ مسئله ای برای اسکان مسافران ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد هیچ مسئله ای برای اسکان مسافران ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید